כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אישום: עובד זר מבני ברק שדד קשישה בה טיפל

הנרי לאוס, עובד זר מהפיליפינים המתגורר בבני ברק, מואשם כי שדד, איים ופצע קשישה מרמת גן - בה טיפל בעבר

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז ת"א - פלילי הגישה הבוקר (ג) לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום כנגד הנרי לאוס, עובד זר מהפיליפינים המתגורר בבני ברק, בגין עבירות של ניסיון שוד, איומים ופציעה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום שהוגש על-ידי עו"ד רעות אביגל, בתאריך 28.12.13 הגיע הנאשם לדירת קשישה בת 94 ברמת גן בה טיפל בעבר, כשהוא מצויד בסכין ועל ראשו שקית ניילון המסתירה את פניו.

לאוס נקש על דלת הדירה, וכשפתחה לו המטפלת את הדלת, פרץ פנימה בכוח כשהוא מצמיד את הסכין לחזה ונועל את הדלת אחריו בבריח הידני. למשמע זעקותיה של המטפלת, מיהרו לדירה נכדתה של הקשישה ובן זוגה המתגוררים בבניין.

בין הצדדים התפתח מאבק, במהלכו דרש הנאשם כסף, איים על בן זוגה של הנכדה כי יהרוג אותו באומרו "big man - I kill you", ואף חתך אותו בכף ידו השמאלית באמצעות הסכין.

הנכדה התקשרה למשטרה, ומיד בסמוך לכך, נמלט הנאשם מהדירה, היא בעקבותיו בניסיונה לכוון את השוטרים למקום המצאו. במהלך הימלטותו, נופף הנאשם בסכין לעברה, וזאת במטרה להפחידה.

בבקשת המעצר ציינה עו"ד אביגל: "קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה הנאשם לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין. הנאשם הינו עובד זר מהפיליפינים. בשל כך, סכנת ההמלטות מן הדין הינה ממשית ומוחשית".

הדיון בבקשת המעצר התקיים הבוקר ומעצרו הוארך עד החלטה אחרת.
עובד זר קשישה רמת גן שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד