כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

ירושלים: נמשך מסע הגיזום ופינוי העצים

הבירה מתקשה להתאושש מסופת השלגים הגדולה: כ-1,500 משאיות מלאות גזם כבר פונו, והיד עוד נטויה

ירושלים: נמשך מסע הגיזום ופינוי העצים
עיריית ירושלים

האגף לשיפור פני העיר בעיריית ירושלים ממשיך זה השבוע השני בהנחיית ראש העיר, ניר ברקת, במבצע רחב היקף לאיסוף אלפי טונות הגזם ושאריות העצים והעלים שקרסו בעקבות הסופה.

לאחר שבוע ימים, במהלכם נאסף הגזם בצורה אינטנסיבית, חיי העיר מתחילים לחזור לשגרה. במהלך השבוע האחרון, בכל יום, 25 משאיות פעלו בעיר ופינו גזם. עד-כה פונה גזם בכמות שמילאה כ-1,500 משאיות, כאשר כל משאית מכילה 32 קוב.

האגף הפעיל עשרה צוותי קרקע, שישה צוותי מנוף ו-25 משאיות לאיסוף הגזם, במשך כל שעות היום, ואף צוותים מיוחדים לעבודה בשעות הלילה, במיוחד בשכונות בהם נפילת העצים הייתה מאסיבית. כמו כן, העירייה גייסה צוותי מתנדבים מהקרן הקיימת לישראל שסייעו לה בעבודה הרבה.

העירייה תחל בימים הקרובים באיסוף הגזם גם מהגנים הציבוריים, כל זאת במטרה להשלים את החזרה לשגרת החיים, בצורה המהירה ביותר, ככל הניתן. חשוב להדגיש כי בפני צוותי העירייה עבודה נוספת ולא מבוטלת להשלמת פינוי הגזם ושברי העצים והעירייה זקוקה לשיתוף פעולה של תושבי העיר, על-מנת להשלים המשימה.

בנוסף, חשוב לציין כי לא רק גזם ושברי עצים מפריעים למעברים ציבוריים, אלא גם עלים רבים שנפלו בעקבות הסופה. העירייה פועלת לאיסוף הכמות האדירה של העלים מהרחובות ומבקשת גם את עזרת הציבור באיסופם והעברתם לפחי אשפה.

העירייה מבקשת להודות לציבור על הסבלנות הרבה שהפגין ועל העזרה באיסוף הגזם והוצאתו לאיסוף על-ידי הצוותים העירוניים. בנוסף, מבקשת העירייה מהתושבים לחתוך את הגזם מהגינות הפרטיות לחתיכות קטנות ולהניחו במרחב הציבורי באופן שלא מפריע ומסכן את הציבור.

שיתוף הפעולה מהציבור וסיועו באיסוף הגזם בצורה מסודרת למרחב הציבורי יביא לזירוז הפינוי והחזרת השגרה לחיי העיר.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, הוסיף ואמר: "צוותי העירייה השונים ימשיכו בפעילות אינטנסיבית על-מנת להחזיר את העיר לימים שלפני הסערה. היקף ההרס היה עצום, אך צוותי העירייה פועלים ימים כלילות על-מנת להחזיר את ירושלים לשגרה שוטפת. אני מבקש להודות לתושבי העיר על סבלנותם וסיועם ומבקש מהם להמשיך לסייע לצוותים העירוניים, על מנת לזרז את התהליך".
ירושלים פינוי ברקת עירייה גיסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד