י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מועצת החכמים זימנה את הח"כים של ש"ס

אחרי הליטאים והחסידים - ש"ס תשמיע מחר קול מחאה נגד גזירת הגיוס: חברי מועצת החכמים יתאספו לדון בענייני השעה, לראשונה מאז הסתלקות הגר"ע יוסף זצ"ל • בצעד מיוחד הוזמנו לסוף הישיבה כל חברי הכנסת של ש"ס, והם ישמעו מחברי המועצת הוראות כיצד לפעול בתקופה הקרובה • במקביל, תתקיים עצרת תפילה על ציונו של הגר"ע זצ"ל • כל הפרטים

המועצת בימי הגר"ע זצ"ל. צילום: יעקב כהן
המועצת בימי הגר"ע זצ"ל. צילום: יעקב כהן

לראשונה מאז הסתלקות הגר"ע יוסף זצוק"ל: מחר (ד) יתכנסו חברי מועצת החכמים של ש"ס, הגר"ש כהן, הגר"ש בעדני, הגר"מ מאיה והחבר החדש - הגר"ד יוסף.

באסיפה ידונו גדולי התורה על הגזרות העומדות על הפרק בענין גיוס בני הישיבות, וזאת כהמשך לכינוס ראשי הישיבות הספרדיות שהתכנסו בשבוע שעבר.

בצעד מיוחד כל חברי הכנסת של ש"ס, קיבלו היום הודעה בשם יו"ר התנועה אריה דרעי, ישתתפו בישיבה שתתקיים בשעה 7:45.

יצוין כי בתחילה יישבו גדולי התורה וידונו בעניני השעה, ורק לאחר מכן ייכנסו חברי הכנסת וישמעו מגדולי התורה דברי חיזוק והנחיות ברורות איך לפעול בעניין הגיוס.

האסיפה תתקים במשרדי תנועת ש"ס בהר חוצבים, ולא בישיבת פורת יוסף כפי שתוכנן. זאת לאור בקשתו של זקן ראשי הישיבות הגר"ש כהן למנוע ביטול תורה של התלמידים, משום שלמקום יגיעו אנשי תקשורת.

בתוך כך לפני תחילת המועצת יתכנסו גדולי תורה ומאות אברכים לתפילת ערב ראש חודש ואמירת סליחות לביטול גזרת הגיוס המרחפת על ראשם של בני הישיבות. התפילה תתקיים על ציונו של מרן הגר"ע יוסף בבית העלמין סנהדריה בשעה 1 בצהרים. לפני התיבה יעבור הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת אור החיים. מארגני העצרת מציינים כי זהו המקום הראוי לשפוך שיח ציונו של מרן שבמשך עשרות שנים לחם למען המשך קיום עולם התורה.
אסיפה שס גיוס בני ישיבות מועצת החכמים חברי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד