י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלי ישי: "אמשיך לעשות הכול עבור הנוער הנושר"

בראיון ל'בחדרי חרדים', סוקר ישי את הסיוע שהעניק למוסדות המטפלים בנוער נושר • על פגישתו עם לפיד: "גילה פתיחות רבה"

ישי. צילום: קובי הר צבי
ישי. צילום: קובי הר צבי



הישג ניכר נרשם היום (ד) לח"כ אלי ישי, יו"ר סיעת ש"ס לשעבר, לאחר שהצליח להשיג תקצוב משמעותי עבור ארגונים העוסקים בטיפול בנוער נושר.

לצורך השגת התקציבים הללו, נפגש ישי עם שר האוצר יאיר לפיד, והשיג את תמיכתו בנושא החשוב. כאשר בין הנהנים המרכזיים מכך מצויים ארגונים דוגמת נוח"ם ומת"ן - הארגון שנתמך על ידי גדולי ישראל מכל החוגים, ואשר היה לאורך השנים בנשיאותו של הגר"ע יוסף זצ"ל.

בשיחה מיוחדת עם 'בחדרי חרדים', מסביר ישי את חשיבות הנושא בעיניו: "כבר בהיותי שר העבודה והרווחה טיפלתי וסייעתי כל העת להקמת מוסדות לבחורים נושרים, בתמיכה ובהנחייה של כל גדולי ישראל, ובראשם מרן זצ"ל".

ישי מדגיש כי הוא מעדיף להמעיט בדיבור בנושא רגיש כל כך. "מדובר בבעיה קשה וכאובה, מסוג הדברים שלא צריכים לדבר עליהם, ועדיף להרבות בעשיה".

"שנים רבות אני דואג לנושא המורכב הזה - על פי הנחיות מרן, ואמשיך לטפל בנושא בכפוף להנחיותיהם של גדולי ישראל. אני רואה בזה שליחות ממדרגה ראשונה - להציל מה שניתן".

• איך הגיב יאיר לפיד לבקשת התמיכה בנושא?

"נפגשתי עם שר האוצר, שגילה לזה פתיחות רבה והבנה. ובכוונתי להיפגש עמו שוב וכמו גם עם כל שר אחר - ככל שיידרש כדי להמשיך ולסייע לבעיה כאובה זו".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גורמים בש"ס המנסים להסיט את הדיון מכינוסה של מועצת החכמים היום, הפיצו שמועה כביכול מתכנן ישי הקמת ישיבות תיכוניות-חרדיות.
אלי ישי לפיד פגישה בלעדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד