ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אלעד: חברי העירייה אישרו תקציבים למוסדות החינוך

כמו כן אושר איוש הוועדות העירוניות ומינוי חברי דירקטוריון בתאגיד המים מיתב • המפנה: נציג מש"ס שתמך בפרוש

אלעד: חברי העירייה אישרו תקציבים למוסדות החינוך

שורת תקציבים של כתשעה מיליון ש"ח עבור מוסדות החינוך בעיר אלעד, אושרו כמעט פה אחד על ידי כל חברי העירייה בישיבת המועצה שהתקיימה היום (ד). כמו כן אושר איוש ועדות העירייה, ואושר תקציב עבור הקמת פארק ארכיאולוגי לתושבי העיר ובניית מרכז פעילות לתושבים.

בתחילת הישיבה דיבר ראש העיר הרב ישראל פרוש על הצורך בקידום העיר באופן מידי. "ישנם תקציבים רבים הממתינים לאישור חברי העיריה. בלי תפקוד שוטף של ועדות, יש קושי להעביר תקציבים ולהצעיד את העיר קדימה. אני מבקש ממכם להצביע בעד, למרות שעדיין לא הוקמה הקואליציה".

ואכן, בהצעה למינוי הוועדות, שתוכננה על פי מפתח סיעתי חוקי, תמכו כל חברי סיעת יהדות התורה, חבר סיעת הבית שלנו, וכן חבר העירייה הרב אברהם דיין מסיעת שס, שאמר כי האחריות העירונית והמחוייבות לתושבים מחייבת אותו לאשר את מינוי הוועדות.

לאחר מכן אישרו חברי העירייה, פה אחד, את התב"רים לבניית מוסדות החינוך. כמו כן אישור חברי העירייה את התקציבים לבניית מרכז פעילות עירוני, בו תתבצע פעילות לילדי העיר בשעות אחר הצהריים, וכן לאירועי תרבות גדולים.

תקציב מיוחד אושר עבור בניית הפארק הארכיאולוגי, במסגרתו ייבנו אטרקציות ייחודיות לילדי העיר. "התוכנית היא", אמר ראש העיר, "להקים פארק שימשוך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ. במהלך הבניה", חשף ראש העיר, "תשולב גם תוכנית לבני הנוער, שישולבו בהקמת הפארק".

נושא אחרון שעלה להצבעה, הוא מינוי חברי דירקטוריון בתאגיד המים "מיתב". חברי העירייה אישרו את מינויים של ראש העיר הרב ישראל פרוש, ושל ראש העיר לשעבר הרב צבי כהן.

ראש העיר הרב ישראל פרוש אמר לאחר הישיבה כי "ברוך השם החסמים הוסרו, והעיר יכולה להתקדם. עבודה תקינה של הוועדות העירוניות היא ערובה להתקדמות מובטחת".
פרוש אלעד דיין ש''ס יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד