ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אבוטבול: "נרגש מתמיכת מועצת החכמים"

מוצעת חכמי ש"ס שמעה מיו"ר התנועה את השתלשלות הפרשה בבית שמש ופרסמו תמיכה: "מחזקים את ידי ראש העיר"; אבוטובול התרגש

מועצת חכמי התורה אמש. צילום: יעקב כהן
מועצת חכמי התורה אמש. צילום: יעקב כהן צילום: יעקב כהן

בין הנושאים המרכזיים שעלו אמש (ד') על שולחן הרבנים חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס, שהתכנסה לראשונה מאז הסתלקותו ש הגר"ע יוסף זצ"ל, עלה גם נושא החלטת בית המשפט המחוזי לפסול את הבחירות בבית שמש.

בפני חברי מועצת החכמים, הציג יו"ר התנועה אריה דרעי את כל השתלשלות הענינים שהביאה להחלטת בית המשפט בעניין בית שמש, הציג את ההיבטים המשפטיים, ואחר פרש את התוכנית להגיש ערעור לבית המשפט העליון באמצעותו של עו"ד ד"ר יעקב וינרוט המלווה את הפרשייה המשפטית.

חברי מועצת החכמים שמעו בכאב על התייחסותו של בית המשפט בשאלת חוקיות הבחירות בבית שמש, ואת העליהום התקשורתי שנועד לעורר דא לגיטמצייה נגד הציבור החרדי בבית שמש ונציגיו, יחד עם שלילת זכותו של הציבור החרדי לבחור ולהיבחר.

בעקבות הדברים, פרסמו חברי מועצת חכמי התורה, במסגרת ההחלטות של הכינוס, קריאה לתושבי בית שמש, ובה נכתב "מועצת חכמי התורה מחזקת את ידיו של ראש העיר בית שמש משה אבוטבול, ומורים לתושבי בית שמש ובפרט לציבור הספרדי להתלכד סביבו ומאחלת לו הצלחה רבה במאבקו למען הציבור בעיר".

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול היה נרגש ביותר לקבל את דברי החיזוק והעידוד למען המערכה הגורלית על דמותה של בית שמש, ואמר כי תקוותו ואמונתו כי ברכתו של הגר"ע יוסף זצ"ל ומכתבו האחרון שכתב לתמוך בו ולהרבות פעלים למען בחירתו לראשות העיר, יצטרפו לברכות ולקריאתם החד משמעית של חברי 'מועצת חכמי התורה', ויביאו לתושבי בית שמש את הברכה ואת השלווה.
בחירות שס תמיכה אבוטבול מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד