י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"גם מחוץ לישיבה הקפיד על קלה כבחמורה"

בן משפחתו של הנער שגופתו נמצאה ללא רוח חיים בראיון: "הוא עבד, וכספים רבים הוציא לתרומה עבור לימוד תורה"

מסע ההלוויה
מסע ההלוויה

בתחילת השבוע (שני) אותר נער חרדי תושב העיר, כשהוא ללא רוח חיים בחורשה בפאתי שכונת קריית הרצוג בעיר.

הנער אשר נהרג באופן טרגי בחורשה, נפטר כשהוא בגיל 17 (טוב), בצעירותו למד בתלמוד תורה וישיבה קטנה חשובים בבני ברק. מדובר בבן למשפחה שכולם בני תורה כאשר כל אחיו לומדים בישיבות ואחיותיו מתחנכות בסמינרים.

אחד מבני המשפחה ניאות לגלות מעט על אופיו ועברו של הנער. בשיחה מיוחדת ל'בחדרי חרדים' הוא מספר "הנפטר היה בעל כישרון ומהמצטיינים בלימודיו, בצעירותו כשלמד בישיבה קטנה וחשובה בבני ברק, נשלח לביתו לאחר חיכוך עם המשגיח, שם נשאר תקופה בביתו ובשלב יותר מאוחר החל לעבוד".

אולם העובדה שיצא לעבוד, עמדה לו לעזר לקיום התורה, והוא תמך בהרבה אברכים, והיה לומד ומשתתף בשיעורי תורה קבועים. "כספים רבים הוציא מכיסו בכדי לעודד נערים אחרים להתמיד בשיעורים, עם כל עיסוקו בעבודה נשאר תמיד בהקפדה במצוות והשתדל לקום כל יום לתפילת ותיקין וגם לטבול במקווה".

בשיחה של המנוח עם אחד מידידיו שהוא אברך אמר לו כמשיח לפי תומו, שלעולם לא פגם בענייני קדושה. "במשפחתו וחבריו תמיד ידעו כי כל בקשה לעזרה שיבקשו ממנו, תמיד היה משיב בחיוב, בחצי שנה האחרונה טיפל במסירות בסבתו ע"ה אשר נפטרה לפני כמה שבועות".

"יצוין, כי לא מדובר בבחור בשבאבניק או נער שוליים שחיפש פורקן רוחני" אומר בן משפחתו, "בתקופה האחרונה התחזק מאוד כאשר קנה את כל ספרי הזוהר והחליט לסיים את כל הזוהר בימי השובבי"ם, בליל שישי האחרון למד כל הלילה עם בן דודו, ובליל שבת למד כל הלילה זוהר והגיע לסוף פרשת 'לך לך' שמסיים במילים וכבוד ה' יאספך, כמו כן היה במשך כל השבת בתענית דיבור, במוצ"ש אמר לאביו, שהוא יוצא כלעשר דקות ולא שב לביתו".

אביו, שהרגיש במוצאי שבת כי משהו השתבש, ניסה להתקשר לבנו ולא נענה, והדבר החשיד את האב הואיל והבן תמיד היה עונה לאביו, או שהיה חוזר אליו מיידית. כשחלפו מספר שעות, הדאגה הייתה גדולה משום שמעולם לא ישן מחוץ לביתו.

בעקבות היעדרותו החריגה המשפחה פנתה למשטרה, וביום שני בבוקר המשטרה וארגון 'איחוד הצלה' מסניף בני ברק פתחו בחיפושים, ולאחר כשעתיים הנער נמצא ללא רוח חיים. "מבחינת המשפחה, יש כאן תעלומה גדולה, שבנם הובל למקום במכוון מסיבה לא ברורה".

ניצב משנה שמעון לביא מפקד מרחב דן במשטרת ישראל מינה צוות חקירה מיוחד החוקר את נסיבות המוות. שלשום (שלישי) נעצר חשוד, ומעצרו הוארך עד למחר (שישי), אז יובא ככל הנראה בפני שופט שיחליט האם להאריך את מעצרו בשנית.
משטרה בחור ישיבה בן הורים גופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד