כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ליצמן מאשים: "לפיד וגרמן מפריחים סיסמאות שקר"

לדברי סגן שר הבריאות לשעבר: "לפיד וגרמן ממחזרים את ההחלטות הקודמות במשרד הבריאות, ומבשרים בשורות שקריות"

ליצמן מאשים: "לפיד וגרמן מפריחים סיסמאות שקר"

ח"כ יעקב ליצמן, מי שכיהן בתפקיד סגן שר הבריאות, תקף בחריפות את הודעות שר האוצר יאיר לפיד ושרת הבריאות גרמן מ'יש עתיד', על תקצוב בתי חולים בצפון וחלוקת מכשירי MRI בבתי חולים בפריפריה, ואמר כי מדובר במיחזור החלטות קודמות שהתקבלו על ידו בעבר, תוך מצג שווא לציבור והפרכת סיסמאות נבובות.

ליצמן התייחס למסיבת עיתונאים משותפת שכינסו לפיד וגרמן בבית החולים זיו בצפת, ובה הודיעו על "תוספת תקציבית של 570 מיליון שקל לחיזוק מערכת הבריאות". לדבריו, מי שקצת זוכר ויודע לעקוב אחר הפרטים, מגלה מיד כי מדובר באחיזת עיניים, וכי כל הבשורות החגיגיות על תוספות תקציב והפניית משאבים הינן ללא כל חידוש או בשורה. הכל סעיפים והחלטות שכבר נעשו בעבר הלא רחוק, וחלקם הגדול אף בוצעו בפועל מזמן. "תרבות הפרחת סיסמאות שקריות מעידה על שיטת העבודה של הממשלה הזו, ועל אופן פעילותו של השר לפיד", אמר.

על ה'בשורות' שבפי לפיד וגרמן לתקשורת נמנים בין היתר נושאים שכבר בוצעו בידי ליצמן בעת כהונתו בתפקיד במשרד הבריאות, כגון: רכש מכשירי MRI בבתי חולים פריפריאליים – שכבר בוצע במלואו בעבר. הקמת מאיץ קווי בבית החולים זיו בצפת, חיזוק מרכזים לרפואה דחופה, חיזוק פיננסי של קופות החולים, ותקצוב מבחני תמיכה עבור טיפולי שיניים, אך העובדות הללו אינן מונעות מהצמד לפיד-גרמן להתהדר בנוצות לא להם.
ליצמן גרמן לפיד בית חולים תקציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד