ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

המשפחה ניצחה: הנער שנדקר בפ"ת לא ינותח

בן למשפחה דתית נדקר למוות בפתח תקווה • בית המשפט קיבל את עמדת המשפחה להסתפק בנתיחה מקומית של מקום הדקירה

המשפחה ניצחה: הנער שנדקר בפ"ת לא ינותח

מאבק נגד ניתוח גופתו של הנער שנרצח בפתח תקווה, הסתיים בניצחון למשפחה.

נער בן 16, בן למשפחה דתית, נדקר למוות בליל שבת, ברחוב הירקונים בפתח תקווה. צוותי מד"א ניסו להציל את חייו, אך בבית החולים בילינסון נאלצו לקבוע את מותו. החשוד המרכזי בדקירה - בן 16 תושב העיר.

מחקירה ראשונית עלה כי שני קבוצות בני נוער המתגוררים בפתח תקווה התעמתו ביניהם. במהלך העימות נדקר אחד הקטינים ומאוחר יותר נקבע מותו.

בעקבות חקירה שנפתחה, נעצרו חמישה קטינים בגילאי 16-16.5 תושבי העיר בחשד למעורבות במעשה. אחד החשודים שנמלט אותר ונעצר לחקירה במהלכה קשר עצמו למיוחס לו ואף שחזר את המעשה.

במהלך החקירה עוכבו לתחנת המשטרה בפתח תקווה 22 מעוכבים (כולל העצורים, חשודים ועדי ראייה.

חמשת החשודים שנעצרו, בהם החשוד המרכזי בדקירה, הובאו אמש (מוצ"ש) לבית משפט השלום בראשון לציון, שם האריך השופט את מעצרם עד ליום שלישי. החקירה הוטלה ע"י מפקד המחוז ניצב ברונו שטיין על צוות חקירה מיוחד של מרחב שרון ובתחנת פתח תקווה.

בדקות הקרובות אמור להתקיים דיון נוסף להארכת מעצרו בבימש השלום לנוער בכפר סבא בנוכחות שירות המבחן לנוער. היום צפויים להגיע לחקירה 4 נערים נוספים.

בני משפחתו מתנגדת לנתיחת גופתו שנועדה לקבוע את סיבת המוות. בעקבות התנגדות המשפחה, הגישה המשטרה בקשה לבית המשפט שיורה על נתיחת הגופה. בשל כך הלווייתו של הנער מתעכבת.

המחלקה המשפטית של זק"א, ייצגה את המשפחה וזכתה בניצחון: "השופט קיבל את העמדה שלנו, ואישר בדיקה מקומית ונתיחה מזערית במקום העבירה, וזאת בפיקוח יו"ר וועד רבני זק"א ורב המכון לרפואה משפטית באבו כביר הרב יעקב רוז'ה", אמר מיכאל גוטווין רכז המחלקה המשפטית של זק"א.

לדבריו, "בית המשפט לא אישר את ניתוחו המלא כפי שדרשה המשטרה, ובעצם השופט הסתמך על פסיקות קודמות של בית המשפט ובג"צ".

הלווית הנער תתקיים היום בשעה 16.00, בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.
פתח תקווה מוות רצח סכין מאבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד