י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סיקור רצח הנגיד: החרדים זועמים על ה'ניו יורק פוסט'

כך דיווח ה'ניו יורק פוסט' על הרצח: תמונת שטארק ז"ל לצד כותרת ענק השואלת: 'מי לא רצה אותו מת?' • עסקנים חרדים בארה"ב זועמים

הניו יורק פוסט הבוקר.
הניו יורק פוסט הבוקר.



הטרגדיה הקשה ברציחתו של יזם הנדל"ן החסידי ר' מנחם משולם שטארק ז"ל שנחטף בליל שישי האחרון ממשרדו בויליאמסבורג לא פסחה על התקשורת בארה"ב הכתובה והמקוונת שהביאו בהרחבה את דבר הרצח.

העיתון היחיד שהתבטא בחריפות הוא ה'ניו יורק פוסט' שהקדיש את הכותרת הראשית לרצח, ובאותיות גדולות, לצד תמונתו של שטארק, כתב 'מי לא רצה אותו מת?'.

הכורת מכתירה אותו כאיל נדל"ן ומסיימת בטון של "אחד כזה מי לא מחפש אותו.

עסקנים בארה"ב הביעו זעזוע מפרסום הכותרת האנטישמית, כהגדרתם. לדבריהם "הניו יורק פוסט ידוע בשנאתו הגדולה לחרדים, אך עד כדי כך לא חשבנו. בכזו שנאה לכתוב 'מי לא רצה אותו מת?', ולתת יד לפושעים להצדיק כביכול את מי שהרג אותו".

עוד בנושא:
הלם ודמעות במסעו האחרון של הנגיד מסאטמר
סאטמר המומה: איל הנדל"ן והנגיד איננו • פרופיל
הנגיד מסאטמר נחטף • חשש כבד לחייו
גופת מנחם שטארק ז"ל אותרה במכולת אשפה

מלבד אתרי האינטרנט החרדים שסיקרו את רציחתו של שטארק בעיתונות היומית החרדית התייחס רק 'המבשר' בהרחבה בכותרת באוזן שמאל "טרגדיה מזעזעת בברוקלין הנגיד הרה"ח רבי מנחם שטארק ז"ל נחטף ונרצח"

שאר היומונים החרדים 'המודיע' 'יתד נאמן' ו'הפלס' התעלמו לחלוטין מהטרגדיה והרצח הקשה ולא כתבו על כך מילה. מבירור הדברים עולה כי היומונים ממשיכים בקו השמרני מהעבר ולא מדווחים על אירועים הקשורים בפלילים.



שער הניו יורק פוסט


רצח ויליאמסבורג עיתון מנחם שטארק ניו יורק פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד