כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דרעי מחזק את השחקן שמתעקש לחבוש כיפה

שחקן הכדורגל שנאבק על זכותו לחבוש כיפה במהלך המשחקים - נפגש עם דרעי, אשר הבטיח: "אפנה לאבי לוזון ואטפל בעניין"

דרעי מחזק את השחקן שמתעקש לחבוש כיפה



שחקן הכדורגל יאיר כהן צדק שעמד במרכז 'פרשת הכיפה' הגיע הבוקר לפגישה עם יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי במהלכה זכה לתמיכה ועידוד מצד דרעי על מאבקו למען הזהות היהודית במגרשי הכדורגל והתעקשותו לחבוש כיפה במהלך משחקי קבוצתו.

דרעי קיבל את כהן צדוק בחיבוק ושמע את סיפורו של כהן צדוק כשחקן כדורגל דתי, במהלך הפגישה שהתקיימה בלשכתו של דרעי סיפר כהן צדק על מאבקו למען חבישת הכיפה והגיבוי שקיבל משחקני קבוצתו.

"התרגשתי מאוד כאשר כל שחקני הקבוצה הצטרפו למאבקי וחבשו יחד איתי כיפות לאות הזדהות עם המאבק שלי” סיפר כהן צדק, "גם שחקנים של היריבה הערבית שלנו עלו עם כיפות לאות הזדהות איתי, ואפילו אוהדים רבים לבשו כיפות במה שהפך למעמד מרגש מאוד עבורי, והסתיים בכיבוש שער משמיים"

דרעי הקשיב לכהן צדק והבטיח לפעול להמשך מאבקו בעקבות הודעת ההתאחדות לכדורגל שהודיע שתתאפשר חבישת כיפות עד סוף השנה בליגות הנמוכות. “בכוונתי לפנות ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון ולהודיע לו שלא ייתכן שמדינה יהודית תאסור על בניה ללבוש סממנים יהודיים שאבות אבותיה נלחמו עליהם מול משטרים דיקטטוריים. אני בטוח שאבי לוזון ייענה לבקשתי, אולם במידה ולא, אנחנו גם נפנה לאמצעים חקיקתיים על מנת לאשר זאת במסגרת החוק".

דרעי שיבח את כהן על השתלבותו בעולם הכדורגל ואמר כי הוא מוכיח שניתן להיות חרדי בלי לבוא על חשבון הציבור החילוני, "כל אחד מקיים את הייעוד שלו והקדוש ברוך הוא ייעד אותך לשחק כדורגל. אתה קידשת שם שמיים וגרמת ליהודים רבים התרגשות רבה ביניהם אני".

הרב יעקב גלויברמן, הידוע בקשריו הטובים עם מועדוני הספורט בישראל, אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא שוחח היום בנושא עם יו"ר התאחדות הספורט אבי לוזון, שהבטיחו שהעניין יסודר על הצד הטוב ביותר.

"הכיפה היא סמל של העם היהודי, ואין סיבה שבארץ ישראל שחקן לא יוכל לחבוש אותה במהלך המשחק".
כדורגל שחקן דרעי כיפה יאיר כהן צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד