כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

צאנז מוקירה את הנאמנים בדינר יוקרתי • גלריה

האדמו"ר וראש העיר אלעד ישראל פרוש בירכו את עשרות נדיבי עם שהתחייבו לתמוך בת"ת צאנז בעיר • צפו בגלריה

האדמו"ר מצאנז במשאו. צילום: משה גולדשטיין
האדמו"ר מצאנז במשאו. צילום: משה גולדשטיין



בסוף השבוע נערכה באלעד 'ועידת הנאמנים' לטובת מוסדות צאנז בעיר. למעלה מחמישים אילי הון, ידידי ואוהדי המוסדות באלעד, השתתפו באירוע שהתקיים בטרקלינו של ידיד המוסדות הרה"ח רבי יוסף מילר מאלעד, שהעמיד את ביתו ואת החצר שלו למטרה זו - באהל מיוחד שהוקם במקום.

עם כניסתו של האדמו"ר מצאנז למסיבה - קמו כל הנאספים על מקומותיהם בהדרת כבוד, כשהכנר דניאל אהביאל פוצח במחרוזת שירי רגש.

בפתח הוועידה נשא דברים המארח הרב יוסף מילר, אשר הביע בדבריו את גודל הערכתו לתומכים הנכבדים המסייעים ונושאים בעול כשותפים יחד עם המנהלים המסורים אשר מקדישים יומם וליל למען פיתוח ושגשוג המוסדות.

כמו כן נשא דברים נרגשים נציג הנאמנים ר' יהודה אלירז, שהביע בדבריו את זכותו להיות שותף במסכת העשייה של צאנז.

עם כניסתו של האדמו"ר כובד ראש העיר ישראל פרוש, שלזכותו נזקף בנין התלמוד תורה בעיר לשאת דברי ברכה, בדבריו עמוד על הזכות הגדולה שזוכים המשתתפים להיות שותפים במקום קדוש זה, ואשר לכבוד תרומתם זכו להופעת האדמו"ר. ופרוש ציין כי ההשקעה בילדי ישראל בונה את דור העתיד באלעד.

האדמו"ר מצאנז נשא את המשא המרכזי בו הטעים דברי תורה מהפרשה, ולאחר מכן הפליג בדברי תודה לנדיבי עם אשר זכו דווקא בימים אלו - עת אשר משנאיך נשאו ראש למוטט את עולם התורה, להעמיד חומה בצורה מנגד, שכידוע שבזכות הבל פיהם של תשב"ר מתקיים העולם.

בסיום דבריו עברו כל המשתתפים בפני האדמו"ר אשר העניק לכל אחד שי יוקרתי.

'ועידת הנאמנים' היוקרתית אורגנה על ידי פנחס גרוס, סגן ראש עירית אלעד ויו"ר הנהלת המוסדות בעיר, וחנא לנגסאם, מנהל התלמוד תורה שבנייתו אמנם הושלמה זו עתה, אולם עדיין דרוש הון רב בכדי להשלים את כל הצרכים החיוניים הנדרשים לתלמידים, אשר מסתכמים בסכומים של מאות אלפי ש"ח.

אי לכך פנו בתקופה האחרונה לנדיבי עם, והציעו להם ליטול חלק ושותפות באמת הבניין, על ידי השתתפות בהוצאות האדירות, כשלכל 'נאמן' שהתחייב להרים תרומתו הנכבדה על פי הסדר שנקבע מראש - מקבל כתב נאמנות המקנה לו ולמשפחתו שותפות מלאה בלימוד התורה הקדושה והתפילה של תינוקות של בית רבן בתלמוד תורה החדש.

הועידה הופקה ברוב פאר על ידי משה גליק מבית יוקרה הפקות.







































































חסידים אלעד צאנז דינר נאמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד