י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'דרשו' מציג: 'אחינו' של אייזיק האניג • צפו

הקליפ הרשמי של ארגון 'אחינו' לצפיה: הלחן של הרב דוד הופשטטר בביצוע מרגש של אייזיק האניד וילד פלא ובעיבוד של משה לאופר

'דרשו' מציג: 'אחינו' של אייזיק האניג • צפו



השיר אחינו כל בית ישראל, הינו יצירתו של רבי דוד הופשטטר נשיא הארגונים 'דרשו' ו'אחינו', השיר נוצר לכבוד ציון 20 שנות פעילות לארגון אחינו, והוא הופיע בתקליט האחרון שהוציא לאור הארגון דרשו לקראת חג החנוכה האחרון.

השיר מבטא את הערגה והכיסופים של כלל אחינו כל בית ישראל בכל מקום שהוא, הצמאים לדבר ד', מתחברים וחוברים יחדיו, יחד עם כולם, באהבה. דווקא בימים אלו, מציין הארגון את הייחודיות של עם ישראל שכשהוא באחדות הוא חזק ויכול להתמודד עם כל משימה.הימים האלו חייבים להיות ימים של חיבור ושל אחדות וזה מה שמסמל השיר.



אייזיק האניג – בשירתו המתוקה והרגשית, יחד עם ילד הפלא עזריאל בערגער ממונסי, שמעניק לשיר נופך ייחודי טהור ומרגש. על העיבוד המיוחד היה אמון משה לאופר ששילב אמירה קצבית בתחילת ובסיום השיר כדי להעניק משמעות של רצון עז להגיע לעת של אחדות ישראל, ומייד מתוך אותה אמירה חד משמעית מתקיים המעבר הרך לבקשה ולתחינה.

את מלאכת האומן של מקהלת הגברים ביצע אומן הקולות הווקאליים הערשל בריסק, ועל מקהלות הילדים ניצח נחמן זלצר. את המיקס והמאסטרינג הפקידו בידי האומן אלי לישנסקי, שהפך את כל הקומפוזיציה ליצירה מושלמת. אין ספק כי ניכר שארגון דרשו לא חסך מאומה על מנת שהיצירה המופלאה הזאת תהיה מושלמת מכל היבט, וההפקה המושקעת אכן באה לידי ביטוי בשלימות ההגשה. הקליפ נערך על ידי מחלקת המולטימדיה של 'דרשו'.
דרש לאופר אייזיק שיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד