י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מנכ"ל מפעל הפיס ב'אהל שרה': "עבודת קודש"

אלי דדון ערך ביקור מיוחד במערך התעסוקה של 'אהל שרה' בבני ברק - בו מועסקות חניכות עם מוגבלות שכלית • צפו

מנכ"ל מפעל הפיס ב'אהל שרה': "עבודת קודש"



חניכות מערך התעסוקה של 'אוהל שרה' קיבלו בהתרגשות את פניו של מנכ"ל מפעל הפיס אלי דדון, בביקורו במערך המעסיק חניכות בעלות פיגור קל בבני ברק.

ביקורו של מנכ"ל מפעל הפיס נפתח בבניין בו שוכן מע"ש לב רבקה - אחד משלוש מרכזי היום לבוגרים של אהל שרה. המע"ש משמש כמסגרת יומית תעסוקתית קבועה עבור החניכות, ובו משולבים פעילויות תעסוקה מגוונות, קו ייצור של מוצרי אומנות ומוצרים לשמחות בהתאמה אישית, הווי חברתי ופעילויות העשרה. כל הפעילות מתקיימת בסביבה תומכת ומקצועית.

בין היתר מועסקות הנערות בשוק החופשי בבית החולים מעייני הישועה, במטבחים מוסדיים, בגני ילדים ובמעונות יום ועוד.

דדון ביקש לבחון מקרוב את הפעילות התעסוקתית במסגרת מסגרות היום, ושמע מהחניכות את חויותיהן מהפעילות המשולבת מהקהילה המאפשרת להם לחיות בחברת השווים.

קרוב ל-30 שנה פועלים מסגרות התעסוקה במבנים זמניים. ב'אוהל שרה' מצויים עתה בעיצומו של תהליך הבניה של "כישורית" המיועד לאוכלוסיות ברמות התפקוד הנמוכות יותר. עם איכלוס הבנין תתאפשר הרחבת הפעילות וקליטתן של חניכות חדשות הממתינות לסיום הבניה. המבנה מיועד לשרת כ-150 חניכות.

לאות הוקרה על ידידותו, העניקו החניכות למנכ"ל מפעל הפיס שי צנוע - תמונת פסיפס מרהיבה מעשה ידיהן. הוקרה על פעילותו רבת השנים של דדון למען אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, בעבר וגם בהווה.

משם המשיך דדון לסיור באתר הבניה ברחוב צפת, ועקב מקרוב אחר ההתקדמות וקצב הבניה המואץ. בסיומה נערכה פגישת עבודה עם ראשי הנהלת 'אוהל שרה' במטרה לשמוע על הבעיות והמצוקות בהם הם נתקלים.

עם סיום הביקור אמר דדון: "מפעל הפיס רואה חשיבות גדולה להיות מעורה ושותף בנושאי רווחה וחינוך. אין ספק שזו עבודת קודש לעסוק בחינוך בכלל ובחינוך מיוחד בפרט. אפעל להעמיק את שיתוף הפעולה עם אהל שרה ולסייע להם בפעילותם החשובה".

מנהלת 'אהל שרה', מלכה וינברג, מסרה: "אנו מודים למנכ"ל מפעל הפיס ושמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לכבד אותנו בביקורו, ולהציג מקרוב את הפרויקט שיהיה חלוץ בעיר ברמת התכנון והמפרט הטכני שלו. אנו בטוחים כי ביקור זה יניב שיתופי פעולה עתידיים לטובת חניכי אהל שרה בפרט ואנשים עם צרכים מיוחדים בכלל".











תעסוקה ביקור פיס דדון אהל שרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד