כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

הראשל"צ חשף בהילולא: כך ניצל מטוס בזכות הגר"ע

הרבנים יוסף השתתפו בהילולת הצדיקים בראשון לציון, והתזמורת השתתקה לכבודם • מה סיפר הגר"י יוסף? • תיעוד

הראשל"צ חשף בהילולא: כך ניצל מטוס בזכות הגר"ע
יעקב כהן



אתמול (א) התקיימה בעיר ראשון לציון הילולת הצדיקים - הבאבא סאלי והגר"י כדורי זיע"א, ההילולא נערכה על ידי ישיבת עטרת חכמים בראשותו של הגר"ח רבי, ובהשתתפותם של בניו של הגר"ע זצ"ל: הראשון לציון הגר"י יוסף, הגר"ד יוסף חבר מועצת חכמי התורה והגר"א יוסף רבה של חולון. כמו כן השתתפו המקובלים רבי יעקב ישראל איפרגן ורבי אבנר עפג'ין.

במהלך ההילולא הופסקה התזמורת מספר פעמים, זאת בשל שהותם במקום של הרבנים יוסף, שנמצאים בשנת האבל על אביהם הגדול זצ"ל.

במשאו של הראשון לציון, הוא סיפר על נס המטוס שניצל בזכות ברכתו של אביו זצ"ל. "הייתי נוסע עם מרן האבא למקומות שונים, ומנצל את הזמן ללימוד איתו. עד היום יש לי עשרות מחברות שמלאתי מהשיעורים שכתבתי כשהייתי הולך עם אבא. פעם אחת בעת טיסה התרחשה מהומה גדולה במטוס - שכמעט הלך ליפול, והיו מוכרחים לבצע נחיתת חירום. כל הנוסעים התחילו לבכות ופחדו, אך מרן זצ"ל ישב והמשיך ללמוד כאילו לא קרה כלום.

"לאחר כמה דקות הצליחו למצוא מקום לנחיתה וביצעו נחיתת חירום, וכאשר ירדו מהמטוס ניגשו צוות העובדים - שהיו גויים - והצדיעו לאבא על אשר בזכותו ניצלו, ממש בנס גדול".

הגר"א יוסף תיאר בפני המשתתפים את המצב בו היה שרוי הגר"ע לפני שנסתלק, ובדבריו ציין כי הוא האחרון שזכה לשוחח עם אביו ולקבל את ברכתו - לפני שהונשם בפעם האחרונה.







































גלריה הילולה ראשון לציון באבא סאלי הגר''י כדורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}