כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ישראל פרלמוטר חושש לחייו: "אני הבא בתור"

שותפו של מנחם שטארק הי"ד חושש לחייו, ואף שכר אבטחה צמודה לביתו • בינתיים: למשטרה אין כיוון חקירה, ואף לא חשוד אחד

שטארק
שטארק



ידיעה שמקורב ב'סרן שמועתי' פשטה אתמול בלילה בריכוזים החרדיים בויליאמסבורג בורו פארק ועברה מפה לאוזן, לפיה נלכד אחד החשודים ברצח הנתעב של מנחם שטארק הי"ד, וכי הוא נעצר על ידי המשטרה בשדה התעופה קנדי - שעה קלה לפני שהתכונן לברוח מארה"ב.

הידיעה עשתה לה כנפיים ואף הגיעה לכלי התקשורת המקומיים. אך בני המשפחה וארגון השומרים בויליאמסבורג הוציאו הכחשה וטענו כי לא ידוע להם דבר, וכי המשטרה לא עצרה אף חשוד ברצח. אדרבה, בכירי חוקרי המשטרה שוברים את הראש ואינם מוצאים כיוון חקירה - מאחר וישנם כמה וכמה אפשרויות.

במקביל, ישראל פרלמוטר (סם), שותפו וידידו של הרב מנחם שטארק הי"ד שכר ממוצאי שבת את שירותיה של חברת אבטחה מובחרת - המאבטחת אותו ואת משפחתו 24 שעות ביממה.

מי שעובר ליד ביתו של פרלמוטר, המתגורר לא הרחק משטארק, יוכל להבחין בבירור ברכב ה-Ford Expedition השחור החונה בפתח ביתו, ובו שני מאבטחים חסונים המשקיפים מקרוב על הנעשה סביב הבית.

כבר עם היוודע דבר הרצח הנתעב, אמר פרלמוטר למקורביו: "אני חושש לחיי, אני חושש שאני הבא בתור. עד שלא ילכד הרוצח ויתברר מה הם מניעי הרצח - אני חושש לחיי ולחיי משפחתי".

ידידיו של פרלמוטר מספרים, כי הוא היה שותפו של שטארק לפני כעשר שנים, וביחד הם גלגלו סכומי כסף במיליונים. אימו, חנה פרלמוטר, הביעה גם היא את חששה לחיי בנה. "זה מאוד מפחיד כשדבר כזה קורה בביזנס. בני ישראל היה שותף וחבר של שטארק הי"ד", הסבירה.
רצח חשש אבטחה פרלמוטר שטארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד