י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: הגר"ח קנייבסקי הודה למד"א על הטיפול ברבנית

מנכ"ל מד"א ביקר במעונו של הגר"ח קנייבסקי • הגר"ח הזכיר שוב ושוב: "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא"

צפו: הגר"ח קנייבסקי הודה למד"א על הטיפול ברבנית
משה גולדשטיין



מפגש מרגש התקיים במעונו של הגר"ח קניבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק: בביקור שהתקיים היום (ב)השתתפו מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין, וראשי ארגוני ההצלה הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א, אשר התקבצו כולם לביקור ההיסטורי.

בין המבקרים: מנכ"ל מד"א רב מגן אלי בין, מגן אלי יפה מנהל אגף ההדרכה והסברה במד"א, זכי הלר דובר מד"א, יו"ר הצלה גוש דן אושי שלומוביץ, יו"ר צוות הצלה אברהם רייכמן, ישראל גודלבסקי יו"ר הצלה פ"ת, זאב פרויינד ומאיר זרגיהן מהצלה גוש דן, ונציגים נוספים מארגוני ההצלה ברחובות, כפר חב"ד, חיפה, יבניאל, בית שמש ומירון.

ראשי ארגוני ההצלה אושי שלומוביץ ואברהם רייכמן הדגישו בפני הגר"ח את שיתוף הפעולה ההדוק שיש ביניהם ובין מד"א - תוך הקפדה על קלה כבחמורה בכל הנושאים ההלכתיים, בהדגישם שבכל נושא ההלכה הם פועלים על פי הנחייתם של הגרש"א שטרן והגר"מ סירוטה.

הגר"ח קנייבסקי חיזק את ידיהם, ואף הודה למנכ"ל מד"א ולראשי ארגוני ההצלה על פעילותם בהצלת חיי אדם בישראל. הגר"ח גם בירך את אורחיו כי ימשיכו להציל חיים ולקדש שם שמיים בהזכירו "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא".

לקראת סיום הביקור, ניצל הגר"ח את ההזדמנות להודות למד"א ולארגוני ההצלה על הטיפול המסור שהעניקו לרעייתו הרבנית בת-שבע קנייבסקי זצ"ל, ובירך אותם בברכה והצלחה.

במהלך הביקור כתב הגר"ח אות בספר התורה אשר נכתב בימים אלו, ויוכנס בידי מנכ"ל מד"א בקרוב.

צילום: משה גולדשטיין

















ביקור גלריה אלי בין הגר''ח מד'א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד