י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נגמרו המבצעים? גולן טלקום הגיעה ליעד המנויים

גולן טלקום הגיעה תוך שנתיים ליעד שהציב משרד התקשורת, וצפויה לקבל בחזרה את הערבות שהפקידה בסך 360 מיליון שקל

מיכאל גולן
מיכאל גולן

גולן טלקום הגישה למשרד התקשורת את הבקשה להחזר ערבות, בהיקף של 360 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

הבקשה הוגשה לאחר שגולן טלקום עמדה בתנאי המכרז הסלולרי והגיעה לכמות המנויים, פלוס דקות והכנסות, אשר המשרד קבע כתנאי להחזר הערבות. בכך משיגה גולן טלקום הישג מרשים של עמידה בתנאים בתוך זמן קצר ביותר של פחות משנתיים, ולכן היא צפויה לקבל את הערבות בחזרה בתוך מספר שבועות, לאחר שתסתיים בדיקת משרד התקשורת.

גולן טלקום הגיעה לכ-390 אלף מנויים, מספר שמאפשר לה להגיש את הבקשה, וזאת בשיקלול ההכנסות ודקות השיחה שהוציאו מנוייה. היא עושה זאת בתוך פחות משנתיים. על-פי תנאי המכרז הסלולרי, החברות החדשות אמורות להגיע לנתח של 7% משוקלל, כדי לקבל את הערבות בחזרה.

עכשיו, משתקבל גולן טלקום את הערבות (בניכוי הסכומים שיישארו עד לתחנת הבדיקה הבאה ג.פ.) יהיה מעניין לראות האם תמשיך באסטרטגיה שלה ובעיקר האם תמשיך במבצעים האגרסיביים שאפיינו אותה כל השנה.

ההערכה היא כי גולן תאט קצת את הקצב ברגע שתקבל את הערבות, שכן מטרת המבצעים והגיוס המסיבי הייתה להביא לגיוס מקסימום לקוחות, על מנת לקבל בחזרה את הערבות.

ראוי לציין כי מבחינה זו המכרז השיג את מטרתו, והכנסת המתחרים במתווה של תנאי לקבלת הערבות בחזרה אם יעמדו בתנאים של השגת נתח שוק במגזר הפרטי - הוכיחה את עצמה.
גולן טלקום יעד מבצעים לקוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד