י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הקרבן של המשטרה: היהודים שנפצעו ופונו למיון

סכסוך בין קבוצת אנרכיסטים וערבים לתושבי סוסיא הסתיי בפצועים יהודים • המשטרה הזמינה לחקירה את ...הפצועים

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



האירוע הבא החל בשעות הצהריים המוקדמות (ב): קבוצת מתיישבים יהודים בסוסיא זיהתה ניסיון של קבוצת ערבים לפלוש לשטח אדמה בסמוך ליישוב. המתיישבים שביקשו להגן על אדמתם נדהמו לגלות כי מדובר בפרובוקציה מתוזמנת ומאורגנת על ידי קבוצת ערבים בליווי אנרכיסטים, שהחלו לתקוף אותם באמצעות אלות וסכינים - ואשר הביאו לפציעות חמורות של לפחות שלושה מתיישבים יהודים, ולשבירת מצלמתו של אחד מהמתיישבים שביקש לתעד את האירוע.

לתמיהתם של המתיישבים, שהזעיקו את כוחות הצבא והמשטרה במקום לטפל בערבים ובאנרכיסטים - בחרה משטרת חברון לעכב לחקירה צעיר תושב האזור, ובמקביל ללוות את שלושת היהודים הפצועים בהגיעם לבית חולים הדסה עין כרם בירושלים. כאשר רק התערבותם של עורכי הדין מטעם עמותת "חננו" גרמה לכך שהשוטרים עזבו את הפצועים בבית החולים, לאחר שהשאירו בידם הזמנות לחקירה.

מעמותת 'חננו' נמסר: "שוב אנו עדים למקרה קשה ומזעזע של תקיפת יהודים על ידי ערבים. וכמו בעבר, גם הפעם בוחרת משטרת חברון לרדוף את המתיישבים היהודים אפילו בחדרי המיון בבית החולים, כשהם פצועים בפציעות ראש חמורות. כאשר ברור לכולם שהפרובוקציה הייתה מאורגנת היטב על ידי הערבים שבאו מצוידים בכלי תקיפה אלימים ומסוכנים".

צילום: דוברות 'חננו'

משטרה ערבים פצועים סוסיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד