כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בנט ממשיך בניסיון להביא חרדים אל שוק התעסוקה

בנט משיק מוקד טלפוני במטרה לשלב חרדים בשוק העבודה • ארגון 'עבודות לחרדים': "שיתמוך בפרוייקטים קיימים"

בנט. צילום: פלאש 90
בנט. צילום: פלאש 90

 

המגמה לשלב את החרדים בשוק העבודה נמשכת: משרד הכלכלה השיק מוקד מידע טלפוני ואתר לתעסוקת חרדים.

שר הכלכלה נפתלי בנט הודיע על המוקד בדף הפייסבוק שלו. בפוסט שפרסם היום (ב) כתב "היום משרד הכלכלה השיק (עדיין בפיילוט) את מוקד המידע הטלפוני, ואת אתר המידע הייעודי שבנינו לכל חרדי וחרדית החושבים על עתידם ומעוניינים להשתלב במעגל העבודה. בנוסף, גם מעסיקים יוכלו למצוא שם מידע רלוונטי לגבי העסקת חרדים".

"באתר ובמוקד תקבלו בצורה מרוכזת את כל הכלים והשירותים העומדים לרשות הפונים: מרכזי הכוון תעסוקתי, הכשרה מקצועית, ליווי עסקים קטנים ויזמות, לימודים אקדמאיים, הנדסאות, סיוע למעסיקים ועוד".

אביגדור רבינוביץ', מנכ"ל ארגון 'עבודות לחרדים', הפעיל בהשמת חרדים במקומות עבודה ופועל למניעת אפליה בשוק, מגיב לצעד של בנט ואומר כי "קודם כל ברצוני להודות לשר בנט על היוזמה הברוכה, העובדה שהוא רואה את הנושא של עידוד תעסוקת חרדים כנקודת מפתח בשילובם בשוק הכלכלה הישראלי, מעידה על גישה נכונה ורצינית".

עם זאת רבינוביץ' מסתייג ואומר כי "הדבר הנכון לעשות הוא לא בהכרח להקים פרויקטים חדשים שיטפלו בנושא, אלא לתמוך ולסייע לגופים שכבר קיימים בשוק ומביאים תוצאות ממשיות במשך תקופה ארוכה. במקום לבזבז אנרגיות במספר רב של מוקדים, עדיף לרכז את המשאבים למקום אחד ובכך למקסם את הפוטנציאל הקיים".

בנט עבודות לחרדים חרדים מוקד אביגדור רבינוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד