כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

גיסיו של מנחם שטארק מנסים לתפוס את הרוצחים

גיסיו של מנחם שטארק הי"ד קיימו מסיבת עיתונאים והבטיחו: "נשלם 25 אלף דולר למי שיביא מידע על הרוצחים"

מנחם שטארק הי"ד.
מנחם שטארק הי"ד.

רצח הנתעב של ר' מנחם שטארק הי"ד אינו יורד מסדר היום הציבורי בניו יורקג: יסיו של הנרצח ערכו היום (ב) מסיבת עיתונאים בה הבטיחו פרס של 25 אלף דולר למי שיביא מידע על הרוצחים.

העסקן הרב משה דוד נידרמן אמר לעיתונאים "אף אחד לא יכול לתאר את הכאב שעובר עלינו, על המשפחה ועל הקהילה לכידת הרוצח לא תפחית את הכאב של משפחה פורחת, כמו עץ פורח שכרתו אותו בבת אחת, לילדים אין אבא, לאשה אין בעל, למה? מה הוא עשה?", אמר נידרמן.

משה סטרולוביץ,גיסו של שטארק, אמר " יסי היה בן אדם נפלא, אבא נפלא, בעל נפלא וגיס נפלא, בכל הקהילה לא יימצא אדם אחד שיגיד מילה רעה על גיסי. אנחנו בקהילה החרדית ולא מחפשים את הנקמה. דברים טובים קורים על ידי אנשים טובים ודברים רעים על ידי אנשים רעים, השם יעניש את הרוצח בכל מקרה".

חבר בית המחוקקים ג'ו לנטול תקף בחריפות את הסיקור של כמה מכלי התקשורת בניו יורק, שחרצו לשון ושפטו את שטארק עוד לפני שנודעו נסיבות הרצח: "הרבה אנשים נרצחים עם כסף בכיס, יהלומנים ואנשי עסקים. אנשים נחטפים ונרצחים, אבל התקשורת לא מדווחת עליהם בהרחבה כזו כמו שעשו אצל שטארק. אנחנו לא יודעים עדין למה שטארק נרצח, התקשורת מצידה כבר קבעה למה שטארק נרצח. אני לא מבין למה התקשורת העדיפה להתרכז בסיפורים השליליים במקום על הספורים החיוביים. אני יודע שהוא היה בן אדם נפלא בן אדם שעשה הרבה חסד".

אברהם בוקסבוים, גיס נוסף של שטארק, ניסה אף הוא לשאת דברים על גיסו אך נחנק מדמעות ולא יכול היה להמשיך.

במהלך היום המשיך גל המחאות נגד ה'ניו יורק פוסט' בעקבות הכותרת שבחר לתת לדיווח על הרצח: "מי לא רצה אותו מת?". אגודת ישראל בארצות הברית, ארגון הגג של היונג יזרעאל, וערוץ החדשות סי אן סי דיווחו בהרחבה על הסיקור הבלתי הוגן של עיתון הניו יורק פוסט ועל הרצח הנתעב.
שטארק הרוצחים פרס מידע גיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד