י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מזל טוב: זוג תאומות נולדו בצומת קוקה קולה

אמבולנס שהיה בדרכו עם יולדת ל'מעייני הישועה', נעצר בצד הצומת והאשה ילדה במקום • ליולדת ולתינוקות שלום

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

הבוקר (ג), סמוך לשעה 9, אמבולנס מד"א שהיה בדרכו עם יולדת ממודיעין עילית, עצר בצד הדרך בצומת קוקה קולה, לאחר שהיולדת החלה בתהליך לידה.

הנהג, בסיוע כונני איחוד הצלה, ביצעו שני לידות מוצלחות, של שני אחיות תאומות. האמבולנס פינה את היולדת ובנותיה לבית החולים מעיני הישועה בבני ברק.

האחות הראשית בחדר הלידה, חיה שרה רפאלוביץ, מסרה כי היולדת הייתה בדרכה למרכז הרפואי מעיני הישועה, אולם תוך כדי נסיעה התפתח מצב לידה שחייב את צוות האמבולנס ליילד אותה בדרך. האחות הוסיפה כי לאם ולתינוקות שלום.

מנכ"ל המרכז הרפואי מעייני הישועה, גרשון לידר, שב והתריע בעקבות האירוע מפני העדר אישור משרד התחבורה לפתיחת שער מיוחד לאמבולנסים מכביש גהה ישירות לתוך בית החולים במצבי חרום. "גם חולי לב אמורים להגיע לבית החולים לצורך צנתור דחוף וגם שם כל דקה קריטית".

לידר מציין כי כביש הגישה לבני ברק (השומר-כהנמן) הינו כביש צר ובעייתי אשר פקוק ברוב שעות היום. "כל יום יש לנו כמה מקרי חרום וכבר נגרמו נזקים לחולים בגלל העדר הגישה". לדבריו, "קיים פתרון אך הוא לא מבוצע. למרות פניות חוזרות ונשנות בשנים האחרונות מבית החולים לשר התחבורה ישראל כץ והנהלת משרדו, לאשר כניסת חרום מיוחדת לבית החולים, הדבר תקוע בהליכי בירוקרטיה".

לידר מאשים, כי במשרד התחבורה מגיבים מהר רק כשקורה אסון חלילה. "האם צריך להמתין לאסון כדי שהגורמים יזדרזו לאשר את השער המדובר", תמה מנכ"ל 'מעיני הישועה' ומוסיף: "יש גורמים בישראל שמורגלים לפעול רק לאחר שמתרחש אסון. חבל שמשרד התחבורה יתעורר רק אחרי שיקרה אסון. אנו רוצים למנוע את האסון הבא. הבוקר היה לנו נס אך אין לנו אפשרות לסמוך רק על ניסים".
צומת קוקה קולה יולדת תאומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד