ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הוגש ערעור נגד ביטול הבחירות בבית שמש

סגן ראש עיריית בית שמש מאיר בלעיש, הגיש ערעור לבית המשפט העליון נגד ההחלטה לערוך בחירות חוזרות בעיר • טוען: ראש העיר משה אבוטבול ניצח בהפרש של כאלף קולות אך נמצאו ראיות לזיופים בהיקף עשרות קולות בלבד • "אין ולו דוגמא אחת למקרה שבו בוטלו הבחירות למועצת הרשות המקומית באופן שפגע ברשימות רבות"

אבוטבול בבית המשפט. צילום: פלאש90
אבוטבול בבית המשפט. צילום: פלאש90

המאבק המשפטי נמשך: ממלא מקום ראש העיר בבית שמש הגיש הבוקר (חמישי), ערעור על ביטול הבחירות בעיר לבית משפט העליון. מאחורי העתירה עומדים גם ראש העיר משה אבוטבול והמפלגות החרדיות בעיר.

עו"ד אילן בומבך הגיש עתירה לבית המשפט העליון בשם מפלגת "דור אחר חב"ד" בראשות מאיר בלעיש. נגד פסיקת בית המשפט לעניינים מנהליים בירושלים שביטלה את תוצאות הבחירות.

לדברי בלעיש, אף שלא נטענה כל טענה נגדו, הוא לא זייף קולות ואיש לא זייף בעבורו - הוא נדרש להוציא כסף רב על התמודדות חוזרת.

בעתירה נטען כי "מהלכיו של היועץ המשפטי לממשלה ננקטו בניגוד משווע להלכה הפסוקה ותוך שימוש בבסיס ראייתי קלוש".

עוד נאמר בעתירה כי, "אין ולו דוגמא אחת למקרה שבו בוטלו הבחירות למועצת הרשות המקומית באופן אשר פגע ברשימות רבות, תמות לב וישרות דרך, אשר הצליחו להיבחר ללא קשר לטענות 'זיוף' או 'שוחד' למיניהן".

עוד טוען בלעיש כי ראש העירייה המכהן, משה אבוטבול, ניצח בהפרש של כאלף קולות, אך נמצאו ראיות לזיופים בהיקף של עשרות קולות בלבד.
בית שמש בחירות בית משפט העליון זיוף אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד