י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אלעד: עוכב חשוד בהנחת החפץ ליד רכבו של דיין

ההתנכלויות לאבי דיין: תושב אלעד, בן 33, עוכב בחשד שהיה מעורב בקרטון שהונח בצמוד לרכבו של חבר מועצת העיר

אלעד: עוכב חשוד בהנחת החפץ ליד רכבו של דיין

בעקבות ההצקות החוזרות ונשנות כנגד אבי דיין, חבר מועצת העיר אלעד, בשעות הצהרים (ה) עוכב תושב העיר, בן 33, בחשד שהיה מעורב אתמול בקרטון שהונח בצמוד לרכבו, ועליו הפתק: "לכבוד הבוגד והגזלן אבי דיין".

ההתנכלויות החלו מאז יום רביעי בשבוע שעבר, כאשר דיין הצביע בעד מינוי הוועדות, בניגוד לדעת סיעת ש"ס המקומית. לדבריו, עשה זאת לטובת תושבי העיר. אך כנראה שפעילים בש"ס רואים בצעד הזה בגידה.

בשבוע שעבר, נערכה מול ביתו הפגנה, והמפגינים נשאו תמונות של דיין ומעליו הכיתוב 'בוגד'. אתמול בבוקר, הושחת רכבו. דלי צבע נשפך על השמשה הקדמית.

עוד בנושא:
אלעד: חפץ חשוד הונח מתחת לרכבו של דיין
אלעד: איומים על חייו של אבי דיין
אלעד: הש"סניקים מפגינים נגד ה"בוגד"
אלעד: חברי העירייה אישרו תקציבים למוסדות החינוך

בראיון שהעניק ל'בחדרי חרדים' אמר דיין כי "אני נבחרתי חוקית לפעול ולעזור לבוחרים במסגרת תפקידי. ככל שילחמו בי יותר, כך אפעל יותר לטובתם". עוד אמר כי ספרדים רבים מתושבי העיר פנו אליו ותמכו בו, "רצו לארגן עצרת תמיכה בי יחד עם רבנים ספרדים שתומכים בי, אך אני סירבתי כדי שלא להלהיט את הרוחות".

יו"ר ש"ס באלעד, צוריאל קריספל אמר בתגובה: "כמו שכבר הבהרנו, תנועת ש"ס מסתייגת ממעשי אלימות ומגנה כל פעילות מסוג זה. הדרך להביע מחאה איננה באמצעות אלימות כזו או אחרת החורגת מהשיח התרבותי ומהדרך שהתוו לנו רבותינו".

תושב העיר שעוכב לחקירה, נמצא כבר מספר שעות בתחנת משטרת ראש העין, שם הוא נחקר.

בתחנת משטרת ראש העין אמרו ל'בחדרי חרדים' כי הם רואים את האירועים בחומרה רבה, ומבטיחים כי התיק יטופל במלוא חומרת הדין. מי שמונה לנהל את החקירה הוא קצין בדרגת רב פקד, העומד בראש אגף החקירות והמודיעין בתחנת המשטרה.
אלעד עירייה שס אבי דיין התנכלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד