כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אלעד: מכונות סליקה אוטומטיות הותקנו ברחבי העיר

הסוף לטלטול ולתורות הארוכים: במכשירים ניתן לשלם את מרבית התשלומים הקבועים, כמו ארנונה, מים וחשמל

אלעד: מכונות סליקה אוטומטיות הותקנו ברחבי העיר

בשורה משמחת לתושבי אלעד: מכונות סליקה אוטומטיות הותקנו במספר מוקדים בעיר לשירות התושבים. מדובר במכונות בהן ניתן לשלם את התשלומים הקבועים המלווים את חיינו, כמו חשבונות ארנונה, גז, מים וחשמל.

במסגרת פעילות ראש העיר הרב ישראל פרוש לשפר את השירות, הושג הסכם עם חברה שתספק את מכשירי ה-ON LINE POINT, שאמורים לספר שירות ייחודי ומועיל לתושבי העיר.

בשנים האחרונות, כאשר המהפכה הטכנולוגית כובשת את העולם בהבאת כמעט כל שירות עד למסך המחשב, הרי שהציבור החרדי שמחובר פחות לרשת האלחוטית, לא נהנה מהמהפכה הטכנולוגית שייתרה את הצורך להגיע פיזית למוקדי התשלום.

עד היום, האפשרות היחידה שעמדה בפני תושב שלא שילם את חובותיו באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע, היתה להגיע באופן פיזי אל מחלקת הגביה, או לשלם את התשלום בסניף הדואר המקומי. בשני המקרים מדובר היה בתור ארוך ובצורך הטלטול למקום.

בימים אלה מתקינים בעיר את המכשירים האוטומטיים, שיפוזרו בנקודות שונות בעיר. בין השאר בבניין העירייה, ליד מחלקת הגביה, במרכזים מסחריים וכדומה.

מדובר על מכשירים שמספקים אפשרות לשירות עצמי קל ופשוט. הם בעלי עמידה בתקני הנגישות למכשירים אוטומטיים ועמדות מידע, כמו כן, ולא פחות חשוב, למכשירים עמידה בתקני אבטחת מידע, בטחון ודרישות חברות האשראי הבינלאומיות. ניתן לשלם גם בכרטיס אשראי, אך גם במזומן.
מדובר על תשלום חשבונות לרשויות מקומיות, ארנונה, מים. כמו כן על תשלומים לחברת החשמל, בזק, חברות גז ותרומות. במכשיר גם אופציה לביצוע העברות לחו"ל.

ראש העיר הרב ישראל פרוש, אמר: "מדובר בעוד נדבך במהפכת השירות שהבטחנו לתושבים. כל תושב יוכל לשלם מעתה, במשך כל שעות היום, בצורה קלה וללא תורות, את תשלומי המיסים השונים. קרוב לבית ובנוחות מקסימלית".
סליקה פרוש אלעד תשלום עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד