כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

למרות הסערה: הוארכה כהונת מפכ"ל המשטרה

כהונתו של דנינו ושל נציב בתי הסוהר הוארכה, למרות הכישלון המסתמן בחקירתו של הרב יאשיהו פינטו

דנינו. צילום: פלאש 90
דנינו. צילום: פלאש 90



סוף שבוע סוער עבר על משטרת ישראל: בעוד העיתונות מבשרת על הקפאת חקירתו של הרב יאשיהו פינטו, ועל סערה המתחוללת במזדרונות המשטרה, הודיע השר לבטחון פנים על הארכת כהונתו של המפכ"ל.

השר יצחק אהרונוביץ נפגש ביום שישי עם מפכ״ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו ונציב בתי הסוהר רב - גונדר אהרון פרנקו, והודיע להם על החלטתו להאריך בשנה נוספת את כהונתם כראשי האירגונים.

השר ציין כי "בפני מדינת ישראל ניצבים כל העת אתגרים ומשימות חשובות, המשרד לבטחון הפנים, משטרת ישראל ושרות בתי הסוהר האמונים על אכיפת החוק במדינת ישראל נמצאים בעיצומם של תהליכים, צמיחה, התעצמות ועשייה משמעותית ובהם למפכ״ל המשטרה ולנציב בתי הסוהר כמפקדים וכראשי הארגונים תפקיד חשוב כמובילי הדרך.

"למפכ״ל ולנציב מקום חשוב בצוות אשר עימו אני עובד באופן צמוד וזאת על מנת להמשיך ולהוביל את המשרד לבטחון הפנים בעשייה החשובה אשר כולה מוקדשת למען אזרחי מדינת ישראל. עידכנתי את ראש הממשלה בהחלטתי ובתוכניות לגבי המשך העשייה המשותפת, ראש הממשלה ברך על ההחלטה. אני מבקש להודות למפכ״ל ולנציב על עשייתם ותרומתם עד כה ולהביע בטחון מלא כי נמשיך לקדם ולעשות על מנת שהאתגרים והמשימות ימולאו באופן המיטבי״.

הארכת הכהונה תובא לאישור הממשלה.
סערה משטרה כהונה הארכה הרב פינטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד