י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הוארך מעצרם של החשודים ברצח הנער מבני ברק

הוארך מעצרם של ארבעה חשודים - שלושה מהם נעצרו אתמול - במעורבות ברצח הנער שגופתו נמצאה חרוכה בבני ברק

הלווית הבחור בבני ברק
הלווית הבחור בבני ברק

לבית משפט השלום בתל אביב הובאו היום (א) בצהרים ארבעה חשודים תושבי בני ברק, בהם גם קטינים, החשודים במעורבות ברצח - כדי להאריך את מעצרם.

מדובר ברצח שאירע לפני כשבועיים, לאחר שגופת נער בן 17.5 נמצאה כשהיא חרוכה בשיחים בשטח פתוח ברחוב הצבי בקריית הרצוג. היא נמצאה לאחר שהוריו התלוננו על היעדרותו. בעקבות הרצח המזעזע, הקים מפקד מרחב דן במשטרת ישראל ניצב משנה שמעון לביא צוות חקירה מיוחד, אשר עצר למחרת את חברו בן ה-18 שלכאורה הוא האחרון את המנוח בחיים, ומעצרו הוארך פעמיים.

אתמול (שבת) לאחר חקירה מאומצת וחקירה סמוייה, ביצע צוות החקירה המיוחד מעצר נוסף של שלושה מתושבי העיר, בהם שני אחים, החשודים בגרימת מותו של הנער.

חברו של החשוד שנעצר יום לאחר מציאת המנוח, הסיע את הנער מבני ברק, אך לדבריו הוריד אותו בדרך לאחר שקנו יחד בתחנת דלק בפתח תקווה, ומאז לא ראה אותו. עוד מסר כי בהמשך אף שהה יחד עם משפחתו. השופט שמואל מלמד האריך את מעצרו בשלישית עד ליום חמישי.

לגבי שלושת החשודים שנעצרו אתמול, מעצרו של הקטין בן ה-17.5 הוארך בבית משפט לנוער בתשעה ימים, ושני הבגירים מעצרם הוארך היום בבית משפט השלום בת"א בשמונה ימים.

במשטרה חושדים כי הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים.

"יצוין, כי לא מדובר בבחור 'שבאבניק' או נער שוליים שחיפש פורקן רוחני", אמר בן משפחתו, בשיחה מיוחדת שקיים עם 'בחדרי חרדים', "בתקופה האחרונה התחזק מאוד כאשר קנה את כל ספרי הזוהר והחליט לסיים את כל הזוהר בימי השובבי"ם, בליל שישי האחרון למד כל הלילה עם בן דודו, ובליל שבת למד כל הלילה זוהר והגיע לסוף פרשת 'לך לך' שמסיים במילים וכבוד ה' יאספך, כמו כן היה במשך כל השבת בתענית דיבור, במוצ"ש אמר לאביו, שהוא יוצא כלעשר דקות ולא שב לביתו".

עוד בנושא:
הרצח בבני-ברק: נעצרו שלושה חשודים נוספים
הוארך מעצר החשודים בירי בבני ברק
הארכות מעצר: מתנקשי קטלן, שורף הגופה והיורים
בני ברק: עימות בין משפחות פשע, יריות ועצורים
"גם מחוץ לישיבה הקפיד על קלה כבחמורה"
נמנעה נתיחת גופת השרוף • הוארך מעצר החשוד
הגופה החרוכה בבני ברק: נעצר חשוד תושב העיר
עיר פשע? גופה חרוכה נמצאה בתעלה בבני ברק
חיסול בבני ברק: הוארך מעצר שני החשודים בירי
אש בבני ברק: צעיר חרדי נורה ונפצע קשה
הארכת מעצר רצח גופה חרוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד