י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טרגדיה: נפטרה שבוע וחצי אחרי האירוסין

שושנה לובין ע"ה, צעירה חרדית בת 19 שבאה לפני שבוע וחצי בלבד בברית האירוסין - נפטרה כתוצאה מבעיות לב מהן סבלה

טרגדיה: נפטרה שבוע וחצי אחרי האירוסין
מנחם הלוי

טרגדיה קשה היום (א) בירושלים: הכלה הצעירה שושנה לובין ע"ה, בת 19 בלבד, נפטרה בפתאומיות, ככל הנראה לאחר התקף לב שחוותה.

שושנה ע"ה עלתה עם משפחתה מאיטליה, בישראל התגוררו בני המשפחה בשכונת רחביה בירושלים, ואילו המנוחה למדה בסמינר 'קוק'. לפני כשבוע וחצי באה בברית האירוסין עם הבחור יוחנן גוטשטיין.

אחד מבני המשפחה אומר ל'בחדרי חרדים': "אי אפשר לעכל את גודל האבידה. היא הייתה בחורה מיוחדת במינה, שכל רצונה היה לבנות בית של תורה". לדבריו, שושנה סבלה בעבר מבעיות לב. ככל הנראה הבעיות הללו הן שהכריעו אותה לבסוף.

שושנה התמוטטה מוקדם יותר היום, אך טופלה במקום על ידי חובשים מתנדבים של מד"א ו'איחוד הצלה' שהוזעקו בשעות הבוקר לתאונת דרכים ברחוב שדרות בן מימון בירושלים, החובשים העניקו טיפול רפואי ראשוני לנהג רכב שנפגע באורח קל, כאשר במהלך הטיפול התמוטטה המנוחה לנגד עיניהם. החובשים החלו מיד בפעולות החייאה והצילו את חייה, לאחר החייאה מוצלחת פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים 'הדסה עין כרם' כשמצבה מוגדר קשה, אך כאמור - שם נפטרה.

ישראל פרץ, חובש מיחידת האופנולסים של 'איחוד הצלה', סיפר בשעות הצהריים: "אין ספק שהיינו במקום ברגע הנכון, לאחר הטיפול הראשוני שהענקנו לה בזירה ופעולות החייאה מוצלחת פונתה הנערה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
אירוסין ביתר נפטרה כלה איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד