י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חקירת הרצח: GPS צמוד, וחברת השכרה חרדית

חקירת רצח הרב מנחם שטארק: המשטרה חושדת כי מדובר בניסיון שוד שנכשל • ראש העיר ניו יורק שבר את שתיקתו בנושא

חקירת הרצח: GPS צמוד, וחברת השכרה חרדית

מאות חברים ובני משפחה הגיעו הבוקר (א) לקרית יואל, כדי להשתתף במעמד הקמת המצבה על קברו של ר' מנחם שטארק הי"ד, שנרצח וגופתו נמצאה לפני שבוע.

גיסו של שטארק, הרה"ח הרשל בוקסבאום, מספר כי הקמת המצבה הייתה רווית דמעות, בנוכחות אלפי בני אדם שבאו לנחם את המשפחה, המתקשה להתאושש מהטרגדיה הפתאומית.

בתוך כך נודע היום, כי חוקר מצוות החקירה המשטרתי המנסה לפענח את הרצח, גילה מתחת לרכבו של המנוח מכשיר ג'י פי אס מוצמד - בגודל של מכשיר סלולארי. על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', המכשיר היה מוצמד לדופן הפנימית של הרכב, וככל הנראה באמצעותו קבלו הרוצחים מידע על מיקומו של שטארק בכל רגע נתון.

אתמול סיפר אחד החוקרים, כי המשטרה בודקת חשד לפיו המיני וואן שבה נחטף שטארק, ועליה הייתה לוחית זיהוי של מדינת אוהיו, הייתה מכונית שכורה, שנשכרה על ידי הרוצחים או שולחיהם מחברה להשכרת רכב בבעלות חרדית בשכונת בורו פארק.

מהממצאים שנאספו עד עתה עולה החשד כי מדובר בשודדים שביקשו לשדוד את שטארק, ולאחר שהוא התנגד ונאבק, הם ישבו עליו עד שנחנק.

גם ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלזיו, שבר אתמול את שתיקתו בנושא הרצח הנתעב. בתוכנית רדיו בה השתתף גינה דה בלזיו את הרצח, הבטיח שהמשטרה תעשה הכול ללכוד את הפושעים, הזכיר את הדיווח האנטישמי של העיתון המקומי ושלח את תנחומיו למשפחה.
רכב חקירה רצח שטארק ג'י פי אס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד