י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איך שומרים על עור הפנים גם בחורף?

החורף הוא זמן אידיאלי לטפח את עור הפנים ולהשקיע בו • טיפים לניקוי, טיפוח, איפור ושמירה על השפתיים

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



כולכן ודאי מכירות את ההרגשה הזו בקיץ כשהחום והלחות משתוללים בחוץ, והדבר האחרון שבא לכן הוא להימרח בשלל קרמים שגורמים להזעה או למרוח שכבות של איפור, כשהרצון העיקרי הוא להדליק מזגן... בדיוק בשביל זה יש לנו את החורף, שנותן לנו פסק זמן מהשמש הקופחת להמתת התאים החיוניים בעור הפנים, וכשבחוץ מזג האוויר הסגרירי והנעים מתאפשר לנו בכיף לטפח את עור הפנים במגוון מסיכות וקרמים, זה בדיוק הזמן לטפל בצורה יסודית ולהזין את עורנו בכל הלחות הדרושה לו.

כל יום אני פוגשת כלות ונשים לאירועים ורבות נתקלת בשאלה מדוע האיפור לא נראה זוהר ואחיד כמו שחלמו? התשובה לכך היא מאוד פשוטה - הכל מתחיל ונגמר בטיפוח!

אז כדי שתגיעי ליום האירוע שלך זוהרת ויפה עוד לפני האיפור ובכדי לשמור על העור גם ביומיום כך שהאיפור יישאר עמיד ויפה לכל היום הכנתי לך רשימת טיפים שימושיים.

ניקוי הפנים:

החלק הראשוני והחשוב ביותר בטיפוח הוא ניקוי הפנים בעיקר בסוף יום משאריות האיפור וכן מחיידקים שנדבקים במהלך היום,הצורה הנוחה ביותר שאני ממליצה עליה היא במהלך המקלחת תחת זרם מים קרירים (מים חמים מכווצים את הנקבוביות ומונעים מהלחות להיספג) לקרצף את עור הפנים ביסודיות בסבון פנים לבחירתכן, מומלץ מאד לפחות פעמיים בשבוע לאחר השימוש בסבון רגיל לשטוף את הפנים ולהשתמש גם בסבון פילינג לניקוי עמוק של הנקבוביות ופתיחתם, הפילינג משמש הכנה טובה יותר לחדירת הקרם.

מי שמשתמשת באיפור עמיד באזור העינים\השפתים זה הזמן לנקות עם מסיר איפור לאיפור עמיד המלצה שלי של חברת 'לוריאל'.

טיפוח הפנים

כשעור הפנים נקי אפשר לעבור לטיפוח, וכאן נכנס קרם הלחות שהשימוש בו חובה ומומלץ לבחור לפי סוג העור, ישנם 3 סוגי עור: שומני,יבש ומעורב. כמובן שהמבחר הוא עצום ומגוון ובכדי להגיע לתוצאה מושלמת ועור פנים מאוזן בקשי מהדיילת בחנויות הטיפוח שתתאים לך לפי סוג עורך.

אני ממליצה להוסיף גם מסיכת הזנה שעוזרת לשמירה על איזון העור.

שמירה על השפתיים

בחורף יש לשפתיים נטייה להתייבש ולהיסדק בשל מזג האוויר, המלצה שלי להשתמש במרכך שפתיים של חברת 'מאק' שמגיע במבחר גוונים ומשמש כיסוי יפה במקום אודם וגלוס ובו זמנית מגן על השפתיים מיובש. למניעת היווצרות היובש מומלץ למרוח לפני השינה ווזלין כחלק משגרת הטיפוח.

איפור!

.1 מייק אפ- הדבר שהכי חשוב לנו הוא עמידות המייק אפ, חברות האיפור למיניהן מציעות מגוון רחב של מייקאפים לבחירה, המלצתי היא לבחור במייקאפ על בסיס מים ולא על בסיס שומן שנוטה להיספג יותר בעור וכמובן מייקאפ נוזלי ולא מוצק שמתיישב בצורה קלילה ונוחה על העור, בקיץ כדאי לגרום למייקאפ להיות עמיד למרות הזיעה ההמלצה היא להשתמש בפודרה בצורה נדיבה על ידי טפיחות על העור עם כרית פידור השימוש המומלץ הוא בפודרה שקופה, אין צורך להשתמש בפודרות יקרות את יכולה להסתפק בפודרה מהחברות הזולות ואפילו טלק כמו מאפרים רבים.

לעומת זאת בחורף כשהעור שלנו פחות שומני ומזיע אפשר בהחלט להסתפק במייקאפ נוזלי ולוותר על הפודרה, האיפור יישאר עמיד במהלך היום גם בלעדיה והעור יוכל לנשום יותר. אך כשמדובר באיפור לאירוע גם בחורף עדיף לא לוותר עליה כדי להבטיח עמידות לכל הערב.

2.איפור עיניים ושפתיים- המגמה הבולטת באופנה באיפור החורף היא איפור עיניים בגוונים כהים ומודגשים, שיוצר מראה מעושן וכבד. אני מניחה שבמהלך היומיום רובכן מעדיפות את המראה הנקי ולכן נתמקד באיפור ערב.

אפשרות ראשונה היא לאפר את העיניים בגוונים כהים כגון: שחור, ברונזה, חום ואפילו בורדו, ולהישאר בקו נקי באזור השפתיים כגון:ורוד,אפרסק,ניוד ואפילו כתום.

האפשרות השנייה היא לאפר את השפתיים בגוונים כהים- בחורף הזה המגמה השנייה השולטת היא שפתונים כהים כגון: בורדו יין, אדום דובדבן ואפילו סגול חציל, ואז את העיניים מומלץ להשאיר עדינות ורכות בגוונים בהירים כגון:אפרסק,זהב עדין ורוד וכמובן אפשר לפרגן באיילינר שחור ונקי.

עזרה קטנה למי שמתקשה במריחת איילינר למראה מושלם- לאחר הנחת צללית הבסיס בגוונים טבעיים, השתמשי באיילינר על בסיס ג׳ל או איזה שנח לך ומרחי אותו צמוד לקו הריסים בצורה אלכסונית כשהקו הפנימי של העין הוא הדק ביותר וכלפי חוץ מתעבה בהדרגה, לאחר מכן קחי מברשת צללית קטנה עם צללית כהה כלשהיא (כחול, חום, שחור) ועברי בעדינות על קו הגבול של האיילינר לטשטוש ויצירת מראה מעושן עדין וחורפי.

בחורף מזג האוויר ההפכפך גורם לעיתים ליובש ובכדי למנוע זאת נקדים רפואה למכה ונתחיל את השימוש במוצרי טיפוח כבר בתחילתו וכך נוכל לעבור בבטחה את החורף ולהגיע לקיץ עם עור פנים בריא רך ורענן.

רותי הופמן איפור ותסרוקות
052-7772783
מזג אוויר איפור הופמן אישה טיפוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד