י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פעם אחת הוא טעה, אבל הוא היה מנהיג!

בימין כבר נשמעות אמירות נוסח "הגיע לו" • מנדי גולד לא מבין איך אפשר לשמוח לאידו של יהודי עם זכויות רבות כל כך?

פעם אחת הוא טעה, אבל הוא היה מנהיג!

אריאל שרון הלך לעולמו, ובמקביל החלה בחוגים מסוימים חגיגה מפלצתית ומזוויעה שהסלוגנים שלה: "אמרנו לכם", "הגיע לו" ועוד שלל אמירות דוחות ונוראיות שהגיעו משני צידי המפה הפוליטית.

הפלסטינים לא הצליחו להתאפק ומימשו כבר את תסריט האימה הזה באמירות כמו - "שרון היה פושע מלחמה, יגיע לגיהנום". אז מפה אני רוצה להרגיע אותם, חברים אל דאגה, כשהוא יגיע לשם זה יהיה כדי להציץ ולראות האם גומרים את העבודה שהוא החל בעניין שלכם.

וכמובן איך לא? גם מחנה הימין הקיצוני יצא בצהלות, אמנם יותר בסתר, אבל גם שם טענו שהדין מוצה עם שרון, ושראש הממשלה לשעבר קיבל את 'שהגיע לו' על תכנית ההתנתקות שאותה רקם יחד עם השטן.

ואני שואל איך? איך יתכן שאנשים שמאמינים בתורת משה ישמחו לאידו של יהודי בסבל כל כך נורא שהוא עבר?!

איך יתכן שאדם שהקריב את חייו למדינה, וגבורתו ומסירותו בלחמות ישראל היא סמל שעליו יחנכו דורות של לוחמים צעירים, ייזכר לרעה רק בשל טעות אחת? לעולם לא נוכל להבין את צערם של המפונים מיישובי גוש קטיף, אבל עם זאת אל לנו לשכוח שכולנו בני אדם וטבוע בנו גם העניין ה'שולי' הזה שכולנו עושים טעויות, אז נכון שאריק טעה אבל בגלל זה נשכח לאדם את כל זכויותיו, זכויות שסייעו להחזיק את עם ישראל חי וקיים עד היום, זכויות שכללו את הקדשת חייו למען המדינה?!

לאיזו חברה נהפכנו? לחברה ששופטת את מנהיגיה האצילים והמסורים ביותר רק על הטעויות שלהם?! חברה שמחנכת נוער צעיר שרבין היה בוגד ושפל רק כי חתם על הסכם אוסלו?! לאן הגענו?! מתי כבר נתעשת מהביקורתיות הנוראה הזו ונתחיל לראות גם את החיובי באחר, בפרט כשמודבר באחר שאצלו החלק החיובי הזה החזיק אותנו ואת אבותינו בחיים למשך כמה דורות!
הגיע הזמן לעשות חשבון נפש רחב, הגיע הזמן שנראה את הטוב שבאחר, שניתן למנהיגים שלנו קצת קרדיט על המסירות והגבורה שלהם.

הגיע הזמן שנתעורר כבר מהחושך שבו אנו שרויים ולפיו אנו בוחנים דברים!

ולסיום, אריאל שרון היה אדם שתרם את כל חייו למדינה, שמסר את נפשו למען העם והארץ גם לפני כהונתו כראש ממשלה וכן, גם תוך כדי כהונתו, ואני מצער על הטעות שהוא עשה כמו כל עם ישראל, כמו שהוא וודאי הצטער עליה!

ואני מרכין ראש על האבידה הגדולה הזו לעמינו, ואני גאה על שצמח מאיתנו מנהיג כזה שיתכן שלא היינו ראויים לו!
עם ישראל אבידה שרון כאב מנהיג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד