כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אבל בחב"ד: הרב משה ליפא רבינוביץ' ז"ל

הבוקר הלך לעולמו הרב משה ליפא רבינוביץ' ז"ל, בן 78, לאחר שעבר אירוע לב במקווה בירושלים • אחיו הינו הדיין הגר"י רבינוביץ'

אבל בחב"ד: הרב משה ליפא רבינוביץ' ז"ל

בוקר דיין האמת: הלך לעולמו הרב משה ליפא רבינוביץ ז"ל שעבר הבוקר (ג) אירוע לבבי במקווה ברחוב זית רענן בירושלים. בן 78 היה בפטירתו.

המנוח, חסיד חב"ד, הינו אח של דיין בבית הדין בירושלים, הגאון הרב יהודה רבינוביץ' ודודו של רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ'. אח המנוח, דב רבינוביץ ז"ל, שימש כחבר במועצת עיריית ירושלים.

הרב יוסף הרטמן, מחותנו של המנוח, סיפר בשיחה לאתר חב"ד-'שטורעם': "לפני שבועיים זכינו לטוס יחד להאדיטש לרגל יום ההילולא של כ"ק רבנו הזקן בעל התניא והשו"ע. הוא היה מאושר על שזכה לנסוע לכל הציונים הקדושים. בדרך סיפר סיפורים חסידיים כהרגלו".

"הנה לפתע נדם ליבו הבוקר לא עלינו. היה יהודי יקר וחסיד מסור. תלמיד של המשפיע המפורסם הרה"ח שאול ברוק זצ"ל. קבע עיתים לתורה ולחסידות התפלל ב'ותיקין'. היה טוב לב בצורה בלתי רגילה. איש חסד. מאיר פנים לכל אחד".

הלווייתו תתקיים היום בשעה 15:30 מבית ההלוויות 'שמגר' דרך שיכון חב"ד ל'הר הזיתים', שם ייטמן.

הבוקר בשעה 5:04 התקבל דיווח למד"א על מקרה דחוף במקווה צאנז ברחוב זית רענן בירושלים, לאחר שאדם שוהה במקווה ללא הכרה.

עוד בנושא:
ירושלים: קשיש החליק במקווה ואיבד את ההכרה

צוותי מד"א ואיחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה לקשיש בן 78, ולאחר שהצליחו להחזיר את הדופק, פונה כשהוא מונשם ובמצב קשה לבית החולים שערי צדק בעיר, אך בהמשך נקבע מותו.
פטירה ירושלים מקווה דיין משה ליפא רבינוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד