כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

האח המתעלל: "משך בפאות, סטר והכה ברגליו"

חשד: אח בית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים התעלל בצעיר חרדי, בן 21, שאושפז במקום לאחר שנפצע בתאונת דרכים

אילוסטרציה: פלאש 90
אילוסטרציה: פלאש 90

חשד: אח בבית החולים הדסה עין כרם התעלל בצעיר חרדי שנפצע בתאונת דרכים.

על פי החשד, הצעיר הותקף כשהוא פצוע, שוכב מגובס על מיטתו בבית החולים לאחר ניתוח, על ידי אח שהיה בגילופין.

בחור ישיבה צעיר בן 21, נפל ביום שישי האחרון מאופניו ונפצע. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים שם איבחנו אצלו שברים, וביום ראשון הועבר לבית החולים הדסה עין כרם, לשם ניתוח איחוי.

הניתוח התקיים ביום ראשון בלילה, שם איחו את השברים בקרסולו ובברכו.

כ-24 שעות לאחר הניתוח, צלצל החולה לארבעה מחבריו, ובצעקות התחנן "האח מרביץ לי, חונק אותי, תבוא מהר!". חברו חיים, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי בעת קבלת השיחה שהה בכותל, ולא הבין את דחיפות העניין, "הייתי בטוח שהוא הושפע מהאווירה בבית החולים, אך בכל זאת צלצלתי לחבר משותף, על מנת לנסוע יחד איתו. בשיחה התברר שהוא ושני חברים נוספים גם כן קיבלו שיחת טלפון, כשהחולה מתלונן על תקיפה ע"י אח".

"כולנו יצאנו למקום בדחיפות" סיפר חיים, "כאשר בדרך כבר צילצלנו למשטרה. עלינו לחדר, היה לבדו שם ונאנק מכאבים, הוא אמר לנו "הוא הרג אותי", חשבנו שכדורי ההרגעה שיבשו את דעתו, אך חולה מחדר אחר בא בשקט לספר לנו שהוא ראה את האח מכה אותו".

לדברי הפצוע, האח הכה אותו ברגלו שנותחה, סטר לפניו ומשך בפאתיו. למרות זעקות הכאב, אף אחד לא הגיע לעזרתו. "חמור מכך, היתה אחות ששמעה שבאנו, הבריחה את האח לחדר צדדי שם הוריד את חלוק בית החולים, ונתנה לו כסף למונית, זה למפרע התברר לנו".

"התחלנו מיד לחפשו, ואיתרנו אותו בחניון בית החולים כשהוא עם בגדים אזרחיים בדרכו ליציאה. המשטרה הגיעה למקום תוך זמן קצר, והוא עוכב בכניסה לבית החולים. לשוטרים אמר "אני רוסי, מותר לי לשתות מתי שאני רוצה", מה שמסביר אולי את נסיבות התקיפה החמורות" אומר חברו חיים.

ממשטרת ירושלים נמסר ל'בחדרי חרדים' כי החשוד בחקירתו שינה את גירסתו והכחיש ששתה אלכוהול. החקירה בעניין נמשכת, והאח הורחק מבית החולים למשך חמישה ימים.

דוברת המרכז הרפואי הדסה הגיבה לפניית 'בחדרי חרדים' ואמר כי "אמש התגלה ויכוח בין אח במחלקה האורתופדית לבין מאושפז במחלקה. מיד עם גילוי הויכוח בקש צוות המחלקה מהאח לעזוב מיד את המחלקה. עם יציאתו מהמחלקה הוא עוכב על ידי נציגי המשטרה שהוזמנו למקום ונלקח לחקירה.
מנהל בית החולים ראש האגף האורתופדי ומנהלת הסעוד בודקים את המקרה באופן אישי. מהבוקר כבר ננקטו צעדים כדי שמקאה דומה לא ישנה בעתיד. על האח נאסר עד הודעה חדש להכנס לבית החולים".
אשפוז הדסה עין כרם חרדי אח התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד