י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קנאי בית שמש: "לא נשתתף בבחירות החוזרות"

'העדה החרדית' בקמפיין: "אלפי חרדי בית שמש הנשמעים לדעת תורה - לא משתתפים בבחירות" • החרדים יאבדו את העיר?

צילום: משה הולצמן
צילום: משה הולצמן

רבים השתעשעו באשליה, כי בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי לערוך בחירות חוזרות בעיר בית שמש - נוכח הזיופים שהתגלו, ילכו בבחירות הקרובות גם רבים מקרב התושבים המזוהים עם חוגי העדה החרדית, להצביע עבור ראש העיר משה אבוטבול, כדי למנוע מצב שבו המועמד החילוני אלי כהן יעפיל לכס השלטון.

אלא שמודעה שהתפרסמה בימים האחרונים מטעם 'העדה החרדית' בבית שמש, טורפת במידה מסוימת את הקלפים. נאמר בה, כי בהוראת הגאב"ד והבד"צ ומנהיגי קהילות הקודש, "הננו להביע את מחאתנו ולגלות דעתנו, כי המפלגות החרדיות אינם מייצגות את היהדות החרדית הנאמנה, ואלפי חרדי בית שמש נשמעים לדעת תורה, והם וביתם לא משתתפים בבחירות לראשות העיריה ולמועצה".

מנסחי המודעה תוקפים את המפלגות החרדיות, על שהם מתגוששים בבית המשפט הציוני סביב הזיופים בבחירות. "ובעזותם משרבבים את שמה של היהדות החרדית ומפרסמים הצהרות בשמם של בני קהילות הקודש".

"עדיין לא עזבו את תעלוליהם השפלים על גבם של בני היישוב הישן", קובלים אנשי העדה. "מייסדי ועמודי התווך של היישוב החרדי בבית שמש, הצועדים בדרכי אבות להתנזר מטובתם של רשעים ומחנכים את בניהם ובנותיהם במוסדות התורה, על טהרת הקודש, כי זו היא הערובה היחידה להמשך הדורות".

והם מסיימים באזהרה: "למסיתי ותעמולי הבחירות אנו קורעים: חדלו הרע. עזבו את דרך החתחתים, הטרם תדעו שמובילה רק לחורבן ואבדון?"
בית שמש בחירות פשקוויל יישוב דרכי אבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד