י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

קואליציה בביתר: הסכמות עם דגל התורה וש"ס

לאחר שסוכמו כל הנושאים השנויים במחלוקת - ימונו בישיבה הקרובה סגני ראש העיר מדגל התורה וש"ס • רובינשטיין: "אנו מלוכדים"

מאיר רובינשטיין
מאיר רובינשטיין

יום של בשורה: בסיומו של סבב שיחות אינטנסיבי – הגיע היום (שלישי) ראש עיריית ביתר הרב מאיר רובינשטיין להסכמות בין כלל החברים במועצת העיר, על הקמת הקואליציה המקומית וחלוקת התפקידים והסמכויות.

בהתאם לכך, בישיבת המועצה הקרובה שתיערך בהקדם, ימונו סגני ראש העיר וכן מחזיקי התיקים השונים במועצת העיר, זאת בהתאם לסיכומים הקואליציוניים בין כלל הסיעות המרכיבות את הרשימה המאוחדת גש"ס.

כזכור, על פי ההסכמים הקואליציוניים, ישמש הרב יצחק רביץ כסגן ומ"מ ראש העיר מטעם דגל התורה, והרב יהודה עוביידי ישמש כסגן מטעמה של ש"ס.

לדברי ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, "אני שמח שהצלחנו להגיע להבנות והסכמות בין החברים השונים במועצת העיר. ביתר מאוחדת ומלוכדת, ויחד, בכוחות משותפים אנו יוצאים לדרך של עשייה פורה ומשותפת למען תושבי ביתר".

מ"מ רה"ע המיועד הרב יצחק רביץ מברך על הסיכומים: "דגל התורה שמחה על שיתוף הפעולה המבורך עם ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, בכוונתנו לפעול יחדיו לשגשוגה של ביתר, ברוחניות ובגשמיות, ולפיתוחם של הכוללים והישיבות בעירנו".

הרב יהודה עוביידי סגן רה"ע המיועד: "אני מברך את ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, שדאג ברגישות לשמר את האחדות הפנימית והשכיל להגיע לסיכומים על דעת כלל מרכיבי הקואליציה. ביתר יוצאת מאוחדת לקדנציה של עשייה למען התושבים".
שפירא ביתר קואליציה רובינשטיין סגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד