י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טרגדיה מיותרת: 2 הרוגים ופצוע קשה בגלל סמארטפון

הכלי היעיל עשוי להתגלות לעתים כגורם קטלני - כפי שנוכח לדעת על בשרו צעיר בן 26 ממינסוטה

אייפון S5. צילום: אפל
אייפון S5. צילום: אפל

הסמארטפון הפך בשנים האחרונות לכלי העזר הכי יעיל שלנו מכיוון שהוא מסוגל לבצע מגוון רחב של פונקציות שימושיות. אולם, לפעמים אנשים מייחסים למכשיר הסלולרי שלהם יותר חשיבות מאשר זו שמגיעה לו. סלולרי אמנם עולה הרבה כסף ובתוכו שמור מידע ותוכן אישי רב כגון אנשי קשר ותמונות, אך אם הוא נשבר או נאבד זה לא סוף העולם. בסופו של דבר, הוא בטח לא שווה יותר מהחיים שלכם.

במוצאי שבת, צעיר בן 26 ממיניסוטה, שהה בעיר שיקגו עם זוג חברים והשלושה הלכו לאורך הטיילת שממשיכה לאורך הנהר של שיקגו. באמצע ההליכה, נפל לפתע הטלפון של הצעיר לתוך מי הנהר הקפואים. רבים היו משלימים עם המצב ומבינים כי לא יראו יותר את המכשיר שלהם, אבל הוא לא היה מוכן לוותר על הסמארטפון שלו:

בתחילה ניסה הבחור הצעיר להיתפס על המעקה בשביל לנסות להושיט את ידו למים, אולם הוא החליק ונפל לתוך המים הקפואים. כשראו את חברם נופל למים, מיהרו זוג החברים לעזרתו. הגבר בן ה-23 קפץ למים במטרה לחלץ את הצעיר שנפל למים, אך במקום זאת, הכניס את עצמו לסכנה. חברתו בת ה-21 קפצה אף היא במטרה להציל את השניים, אבל נקלעה לאותו מצב כמו שני חבריה.

כוחות ההצלה הוזעקו למקום בשביל לנסות למשות את שלושת הצעירים מהנהר הקפוא, אבל הם הגיעו מאוחר מדי. הצעיר שאיבד את הטלפון נפטר בדרכו לבית החולים, חברו נמצא במצב קריטי ונלחם על חייו וחברתו עדיין נעדרת והסיכוי למצוא אותה בחיים הוא אפסי.

התוצאה הסופית היא שככל הנראה שלושה אנשים הקריבו את חייהם בשביל מכשיר סמארטפון אחד בודד - מיותר לחלוטין. בסופו של דבר מדובר בחתיכת מתכת בלבד שלא שווה יותר מהחיים שלנו.
מינסוטה סמארטפון מוות טביעה נהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד