כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ניצב זוהר דביר מונה למפקד מחוז צפון

ניצב דביר מחליף בתפקיד את ניצב רוני עטיה, שפורש משירות בתום 36 שנה • "אפעל בנחישות וברגישות למען האזרחים"

ניצב זוהר דביר, צילום משטרת ישראל
ניצב זוהר דביר, צילום משטרת ישראל

אתמול (ג) התקיים במטה המחוז הצפוני שבנצרת טקס חילופי מפקדים: ניצב זוהר דביר מונה לעמוד בראש המחוז במקומו של ניצב רוני עטיה, שפורש משירות במשטרת ישראל בתום 36 שנה. הטקס התקיים במעמד השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו, סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה ומכובדים נוספים.

ניצב דביר (48) שירת בצה"ל כמפקד סיירת גולני. בשנת 1999 הצטרף למשמר הגבול ומונה כמפקד פלגת לוחמים ביחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (ימ"מ). בשנת 2001 התמנה למפקד היחידה. בשנת 2007 התמנה למפקד מרחב העמקים שבמחוז צפון והועלה לדרגת תת־ניצב. בהמשך התמנה לסגן מפקד המחוז הצפוני. עם סיום תפקידו בצפון הועלה לדרגת ניצב ומונה לתפקיד ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה.

"גודל האחריות והמשמעויות ברמה הלאומית ברורים לי", אמר ניצב דביר עם העברת שרביט הפיקוד של המחוז לידיו. "אפעל בנחישות וברגישות במסגרת החוק למען האזרחים שומרי החוק, ללא הבחנה בין דת, עדה או מין". ניצב עטיה אמר למחליפו: "אני מפקיד בידיך מחוז רב הישגים ויודע שאין ראוי ממך, כאיש המחוז ומפקד מוערך ומנוסה, להמשיך להובילו להישגים נוספים".

מפכ"ל המשטרה פנה אל ניצב דביר ואמר לו: "בחרתי בך להמשיך את הדרך, מכיוון שאני משוכנע שתוכל לבצע את המשימה החשובה הזאת על הצד הטוב ביותר. אך טבעי הוא שתחזור אל המחוז כמפקדו. אני בטוח ומאמין שתצליח גם בתפקיד החשוב אליו אתה נכנס היום".

למפקד היוצא, ניצב עטיה, אמר המפכ"ל: "אתה מותיר לבא אחריך מחוז עטור שבחים והישגים. מחוז איתן ומקצועי, ערכי ונחוש. אין דרך יפה מזו לסיים קריירה מפוארת בת 36 שנה. בשמי ובשם כל משטרת ישראל - תודה על כל השנים היפות, בהן זכתה משטרת ישראל בך".

במהלך דבריו, התייחס השר לבטחון פנים להחלטה בדבר המשך כהונת המפכ"ל: "זוהי הערכה עמוקה על העשייה המשותפת לקידום מטרות הארגון". השר פנה לרנ"צ דנינו, וציין: "זה היה טבעי שתמשיך שנה נוספת. יש לך משטרה מצוינת. עוד הדרך ארוכה לעבודה משותפת בינינו ולקידום האתגרים הניצבים בפתחה של משטרת ישראל".
משטרה מינוי ניצב דביר מחוז צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד