י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אקשטיין תוקף: "דברים סולפו, איני זז בלי הגר"ח"

בעקבות ההקלטה של ישעיהו ווין, מתפרסמים דבריו של יאיר אקשטיין, הטוען לסילוף חמור והוצאת דברים מהקשרם

הגר"ח ואקשטיין
הגר"ח ואקשטיין

בתגובה להקלטה שפורסמה ב'בחדרי חרדים' אתמול, ובה השמיע סגן עורך 'הפלס', ישעיהו ויין, דברים חמור כלפי משפחת אקשטיין. חשף אמש (ג) הקו החרדי את דבריו של החתן המדובר, יאיר אקשטיין, שהביע זעזוע רב מהדברים, שהם לדבריו חסרי כל שחר, הוצאו מהקשרם תוך סילוף פרטים ועל ידי כך נעשה לו עוול רב.

על פי המצוטט, טען אקשטיין: "אין ולא היה לי שום קשר לקרן לידידות, ועצם הקשר שלי והקירבה לגר"ח קנייבסקי, הינם כתוצאה של לימודיי בישיבה קדושה. נכון שהיה שבע ברכות ור' חיים הגיע, אך כל זה היה מיוזמתו האישית ובקשתו של ר' חיים ללא שום קשר וידיעה על משפחתי. להיפך, לו הייתי הולך שלא בדרך התורה - לא הייתה לי דריסת רגל בביתו של הרב.

"אני כבר 8 שנים לא זז צעד לפני עצתו של מרן הגר"ח", ממשיך אקשטיין, "הן בהדרכה רוחנית והן גשמית. הקשר העמוק עם הרב התחיל לאחר שעמדתי בפני פרשת דרכים האם להכנס לישיבה קדושה או לצאת לשוק החופשי. לאחר גזירתו של ר' חיים עלי כי עלי להשמע לעצותיו וברכותיו, בניתי את דרכי על פי עצתו וברכתו. והרבה בזכות בני ביתו של הרב, אשר בית הרב פתוח בפניי לכל שאלה או עיצה".

עוד בנושא:
ישעיהו ווין על גדולי ישראל: "רוצים לחלן את הציבור"

לסיכום הוא מבהיר: "טירוף מוחלט לעלות על בדל שפתיים שכביכול עומדים לנגד עיניו של הרב או מי מבני ביתו אינטרסים כאלו או אחרים כאשר ברור לכל שכל הקשר הנ"ל נבנה על תנאי של ניטרול אינטרסים אפשריים".

גם הרב חיים חייקל מילצקי, ראש ישיבת רש"י - בה למד ולומד אקשטיין, נשמע בהקלטה בקו החרדי כשהוא אומר בשיחת טלפון לאחד ממנהלי אחד המוסדות החשובים בירושלים: "יאיר הינו בן תורה של ממש אשר זכה לקירבה אישית מיוחדת ונדירה אצל שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי, ובהגיעי כמה פעמים לביתו של הגר"ח ביחד עם יאיר - זכיתי לכבוד מהגר"ח בזכות יאיר.

"ר' חיים מכיר את יאיר אקשטיין באופן אישי, שואל לשלומו בכל פעם שאני מגיע וכן הזמינו אליו לשבתות. בשבע ברכות שהגר"ח השתתף בו - היה נראה כאילו יאיר הוא חלק ממשפחתו. כל העליה הרוחנית של יאיר היתה כתוצאה מקירובו של הגר"ח אליו ללא שום קשר למשפחתו אשר כלל לא רצתה שילך לישיבה קדושה ולמרות הקשיים הגיע לאן שהגיע. אני ממליץ עליו בכל פה ומחזיק ממנו כבן עליה של ממש".
אקשטיין הגר''ח בן עליה מילצקי הקו החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד