כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חופשה בחיק הטבע: בואו להכיר את אתרי הקמפינג בצפון

המרחבים הפתוחים של הצפון מחכים לכם - הכנרת, הגולן והגליל • במקום לשכור חדר במלון או צימר, בואו להכיר את מתחמי הקמפינג הגדולים, המצוידים בכל הנדרש למשפחה בנופש • חלק מהאתרים מכילים ציוד שימושי יומיומי, ואילו האחרים מסתפקים בשטח נוח ומגודר • 'בחדרי חרדים' עושה סדר

חופשה בחיק הטבע: בואו להכיר את אתרי הקמפינג בצפון
אתרי קמפינג בצפון



המרחבים הפתוחים של הגולן, הכנרת במלוא הדרה, הנחלים הזורמים בגליל וחוף הים של ראש הנקרה. אתרי הטבע בצפון מזמינים אתכם למסע קסום ופלאי אל ארץ בראשית. כעת, במקום לקחת (עוד פעם) חדר במלון או מתחם צימרים למשפחות, אתם יכולים ליהנות מחוויית טבע בלתי אמצעית, וזאת באתרי קמפינג בצפון.

בעבר, חניוני לילה בצפון היו אתרי לינה פשוטים אשר הציעו "במקרה הטוב" כיור עם מים זורמים ושירותים ישנים. כיום, אתרי קמפינג בצפון הם אזורי אירוח ידידותיים למשתמש המתאימים באופן נהדר גם לקבוצות ומשפחות גדולות. באתרים השונים תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מתקנים כגון שירותים, מקלחות, מטבחי שדה, מתקנים לילדים ועוד. כמו כן, ישנם אתרי קמפינג בצפון אשר משפרים את חוויית הטבע עם שורה של אטרקציות ייחודיות. למשל, אטרקציות לילדים, המלצות על מסלולי טיול באזור, אתרי קמפינג עם אוהלים בנויים, אתרים אשר סמוכים למקורות מים ועוד.

לינה משפחתית בקמפינג היא דרך נפלאה לקחת את הילדים אל לב ליבה של ארץ התנ"ך. כאן, תרגישו היטב את עוצמתה של ארץ ישראל, ותוכלו להתחבר אל הסיפורים המרתקים אשר טבועים בין סלעיה ונופיה.

צילום: יעקב נחומיצילום: צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי


נוחות בלב הטבע

אתרי קמפינג בצפון למשפחות מגישים לכם חוויית שטח נוחה אשר הופכת את מרחבי הטבע הפראי לנגישים גם עבור קבוצות גדולות עם ילדים ומבוגרים. "נוחות היא מילת המפתח", מסבירה אדווה חמו, מקמפינג חוויית השטח במושב אמנון, "יותר ויותר תיירים אשר מגיעים לצפון מבקשים ליהנות מקמפינג אבל רוצים שהאירוח יתאים גם להרכב משפחתי. למשל, בקמפינג שלנו במושב אמנון, הקמנו עבור האורחים סגנון VIP עם מדשאות מטופחות, בריכה, שירותים ומקלחות פרטיים עם מים חמים כל היום, מתחם מסודר ונקי ואפילו חדרי אירוח למפונקים. כאשר מחברים את הכל עם נוף שמביט לכנרת בכחול של העיניים, החוויה מובטחת".

ואכן, המגמה ברורה. קמפינג בצפון הוא פעילות נפלאה של לינת שטח אשר לא חייבת לדרוש ממכם יצר הרפתקני במיוחד. אהבה לטבע וחיבה לארץ בראשית הם כל מה שאתם צריכים בתור צידה לדרך.



אטרקציות באתרי קמפינג

כאשר אתם מתארחים באתרי קמפינג בצפון, אין ספק שעליכם לדאוג גם לפעילויות במהלך היום. למשל, תוכלו לתכנן מסלולי טיול באזור ואף ליהנות באתרי קמפינג מבתי כנסת באתר או בסביבתו. כמו כן, בכדי להעשיר את החוויה, אתרי קמפינג רבים מגישים לכם מגוון אטרקציות למשפחות. קארין קרן, מהאתר התיירותי "דרך העץ" הפועל במושב שדמות דבורה, מדגישה כי אטרקציות וקמפינג הולכות היום יד ביד.

"תיירים בקמפינג בצפון מחפשים לא רק מקום לישון. באתרים רבים האורחים נהנים ממגוון רחב של פעילויות לילדים העומדות לרשותם באתר עצמו", אומרת קרן, "לדוגמא, בדרך עץ אנחנו מפעילים מתחם קמפינג לאורחים הנמצא בסמוך לפארק האקטיבי שלנו, ובו פעילויות רבות לכל המשפחה. אורחי הקמפינג שלנו נהנים מהנחות בעת הכניסה לאתר דרך העץ, וזאת כאשר מבוגרים נכנסים חינם והילדים במחיר מוזל".

מעבר לאטרקציות בתוך אתר הקמפינג, תוכלו ליהנות באתרים השונים גם מארוחות, מטבחי שדה, מקררים, פינות ישיבה מוצלות ואפילו מספר אתרי קמפינג עם בריכה בצפון המספקים חוויה מרעננת במיוחד. מרגישים שבא לכם לצאת לדרך? אתר "בחדרי חרדים" מגיש לכם כעת כמה המלצות על אתרי קמפינג בצפון למשפחות.



חוויות שטח באמנון – קמפינג VIP עם נוף לכנרת

חוויית שטח באמנון היא מתחם קמפינג VIP אשר מציע חושות מקסימות מול הכנרת. החושות באתר מתאימות לאירוח של קמפינג בכל עונות השנה ולהרכבים משתנים. המתחם חדש ומסודר, נקי ביותר, וממתין לכם עם שלל אטרקציות ומתקנים לאורך החופשה.

איפה זה נמצא? מושב אמנון.

איך ישנים? ניתן להקים אוהלים על מדשאות מטופחות מול הנוף. כמו כן, במקום ישנן חושות מעוצבות אשר בכל אחת יכולים ללון בין חמישה לשמונה אורחים.

מה עוד? לרשותכם מטבח מרכזי מקורה ובו מיקרוגל, מקררים, מי-חם, כיריים לבישול וקומקום חשמלי. כמו כן, תיהנו ממגוון פינות ישיבה מוצלות וכן מפינת זולה עם טלוויזיה בלוויין. אח עצים יוסיף לאווירה בחורף ובמקום שירותים נקיים, מקלחות עם מים חמים ומלתחות מופרדות לגברים ולנשים. ניתן להשכיר סירי פויקה ופזורים במתחם מנגלים ושולחנות פיקניק. אפשר לתאם טיולי ריינג'רים, טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, סדנאות לילדים ועוד. תוכלו לקבל גם המלצות בנוגע למסלולי טיול ו/או אטרקציות נוספות באזור.

טלפון: 050-7206431, 052-4252572



סיפור הנביעה – קמפינג באוהלים בדואים

סיפור הנביעה הוא אתר קמפינג מקסים וחדש בשדמות דבורה אשר למרגלות התבור. באתר הקמפינג תוכלו לישון באוהלים בדואיים וליהנות ממקלחות עם מים חמים ושירותים נקיים. לרשות אורחי המקום שלל מתקנים המעניקים נוחות מושלמת. למשל, פינות ישיבה מוצלות, מקררים, מנגלים לשימוש חופשי, בריכת שכשוך מדליקה, פינת חי מטופחת ועוד.

איפה זה נמצא? מושב שדמות דבורה.

איך ישנים? אוהלים בדואים, אזור לינה עם אוהלים בנויים או מתחם לאוהלים בבנייה עצמית. ניתן לישון גם על משטחים נוחים בשקי שינה, תחת כיפת השמיים.

מה עוד? פעילויות לילדים, פינת חי מדליקה, סוסי פוני, בריכה לאורחי הקמפינג, ארוחה בדואית בתיאום מראש, סיורים בכפר הצ'רקסי הסמוך ושלל המלצות אודות אטרקציות בצפון כגון טיולי טרקטורונים, טיולי ג'פים, טיולי סוסים, אתרים תיירותיים, מסלולי טיול ועוד.

טלפון – 054-5822504, 054-5403609



דרך העץ – קמפינג ביער

דרך העץ הוא פארק אטרקציות מדליק במושב שדמות דבורה אשר מפעיל גם מתחם קמפינג מסודר למשפחות. לינת השטח היא במתחם מגודר הנמצא בלב חורשת עצי פאולוניה. זהו קמפינג ביער, תחת שמיים זרועי כוכבים ועם צל טבעי בשעות היום. אורחי הקמפינג של דרך העץ נהנים גם מהנחות והטבות בכניסה לאתר דרך העץ (אחד מאתרי האטרקציות הפופולאריים ביותר בצפון).

איפה זה נמצא? מושב שדמות דבורה.

איך ישנים? מתחם לינה מסודר ומגודר להקמת אוהלים פרטיים בחורשת עצי פאולוניה. ניתן לשכור במקום אוהלים ומזרני שטח.

מה עוד? באתר הקמפינג יש שירותים ומקלחות נקיים ברמה גבוהה ביותר עם מים חמים לאורך כל שעות היום. אורחי הקמפינג נהנים משולחנות פיקניק, אזורי מדורה (אפשר לרכוש ארגז עצים להבערה), מנגלים, כיורים, תאורה וכל מה שצריך בשביל חוויית קמפינג מושלמת. תוכלו לשכור מקררים לאחסון המזון והשתייה. כמו כן, אורחי הקמפינג נהנים מהנחה משמעותית בכניסה לאתר "דרך העץ". תוכלו לקבל כמובן המלצות אודות מסלולי טיול ואטרקציות באזור.

טלפון – 053-7930967



חוות מונפורטויטו – קמפינג עם אטרקציות

חוות מונפורטויטו היא חווה מיוחדת במינה אשר הוקמה בעשר אצבעותיו של גולן טויטו, תושב מושב גורן. החווה ממוקמת בלב פארק גורן, מהחורשים הטבעיים הקסומים והמיוחדים ביותר בצפון. בחוות מונפורטויטו ממתינה לכם חוויה נהדרת של קמפינג עם אטרקציות ופעילויות לילדים. ניתן לישון באוהלים או בחדרי אירוח פשוטים ונעימים. זהו גם אתר קמפינג נהדר לקבוצות גדולות כגון בתי ספר, תנועות נוער וארגונים.

איפה זה נמצא? מושב גורן.

איך ישנים? המקום מחולק לשני מתחמים – מתחם פרטי מגודר המתאים להקמת אוהלים פרטיים ומשפחתיים, ומתחם רחב היקף המיועד לארגונים כגון בתי ספר, תנועות נוער וכדומה. במתחם הגדול תוכלו ליהנות גם מחדרי צוות ממוזגים ונוחים למדריכים והמורים.

מה עוד? חוות מונפורטויטו היא לא רק אתר קמפינג בצפון. זהו בראש ובראשונה מרכז תיירותי מוביל אשר תוכלו ליהנות בו מטיולי טרקטורונים, טיולי רנג'רים, טיולי סוסים, טיולי חמורים, פינת חי, רכיבה על סוסי פוני, המלצות על מסלולי טיול ואטרקציות באזור, פעילויות מאורגנות לילדים, שולחנות פיקניק, בריכות לילדים, מטבח שדה מאובזר, מקררים, מקפיאים ועוד.

טלפון – 072-2730520



קמפינג חאן אל על

בדרום רמת הגולן, על מצוק נחל אל על, ממתין לכם אתר קמפינג מיוחד במינו. קמפינג חאן אל על הוא אתר קמפינג רחב ידיים המארח מדי שנה קבוצות, משפחות וזוגות. החאן נבנה בעבודת ידיים והוא ממוקם בלב הטבע הפראי והסוחף של רמת הגולן. אם תקשיבו היטב, תוכלו לשמוע את שאון המים של נחל אל על והמפלים המפורסמים הנשפכים לאורכו.

איפה זה נמצא? במושב אבני איתן.

איך ישנים? במקום ישנו מתחם להקמת אוהלים פרטיים וכן מגוון אוהלים בנויים כגון בונגלוסים ואוהלי רועים. כמו כן, לאחרונה הוקמו בחאן אל על גם דירות נופש כפריות.

מה עוד? שירותים נקיים, מקלחות עם מים חמים, נקודות חשמל להטענה, תאורה מרכזית, אזורי פיקניק, מדשאות מטופחות, ארוחות שטח, טיולי אופניים, טיולים רגליים, מתחם לאירועים פרטיים, טיולי חמורים, מתחם לסדנאות גיבוש וימי כיף, ארגון ימי עובדים ועוד. חאן אל על נמצא בסמוך לשמורת הטבע אל על, משמורות הטבע היפות ביותר בצפון (ובישראל בכלל). אתם נמצאים במרחק הליכה מנחל אל על ובו המפל השחור והמפל הלבן.

טלפון – 053-7930954



קמפינג שעל – קמפינג עם קטיף עצמי בגולן

קמפינג שעל הוא אתר קמפינג במושב שעל ברמת הגולן. זהו אתר קמפינג מסודר המתאים למשפחות, קבוצות פרטיות ובודדים. במקום ממתינות לכם למעלה מ-20 חושות מטופחות אשר יכולות לספק מענה גם לחודשי החורף הקרירים. החושות הן בגדלים שונים וניתן ללון בהם על בסיס הרכבים מגוונים – החל משלושה אורחים ועד עשרה אורחים בחושה. לרשותכם גם מתחם להקמת אוהלים פרטיים.

איפה זה נמצא? מושב שעל.

איך ישנים? 24 חושות מסודרות ומטופחות אשר מתאימות ללינה של 3-8 אורחים. אפשר גם להקים אוהלים פרטיים במתחם.

מה עוד? מלבד האטרקציות הרבות אשר ממתינות לכם ברמת הגולן, במושב שעל מזמינים אתכם לחוויה חקלאית אמיתית של קטיף עצמי בגולן. מומלץ להתעדכן בנוגע לקטיף בכל עונה ועונה. אורחי קמפינג שעל נהנים גם ממקררים, מקפיא, שירותים נקיים, מקלחות עם מים חמים, נקודות חשמל, תאורה במתחם, מנגלים, אפשרות להשכיר סירי פויקה, מקומות למדורה, קפיטריה פעילה, פינת חי וארגז חול לילדים. ניתן לארגן במקום אטרקציות נוספות כגון טיולי ג'יפים עם מדריך ולקבל המלצות אודות מסלולי טיול באזור.

טלפון – 04-6981651, 052-8633143



דרך הנחל – לישון על הנחל

דרך הנחל הוא אתר קמפינג בצפון אשר מציע לכם חוויה של קמפינג על הדן. כן, כן, זה נכון. אתר קמפינג על המים אשר מאפשר לכם להקים את האוהל ממש לשפתו של נחל הדן, אחד מיובלי הירדן. קמפינג דרך הנחל מתאים לקבוצות ומשפחות אשר מחפשות קמפינג איכותי עם נוחות מושלמת. האתר ממוקם בקיבוץ דפנה והוא אחד מאתרי הקמפינג המומלצים ביותר בצפון.

איפה זה נמצא? קיבוץ דפנה.

איך ישנים? מתחם מסודר ומגודר המתאים להקמת אוהלים אישיים, משפחתיים וקבוצתיים.

מה עוד? קמפינג קסום ופסטוראלי על גדות נחל דן. במקום ניתן ליהנות ממזנון ובו תוכלו לרכוש פחמים, שתייה, ציוד לקמפינג, קרח ועוד. לרשותכם מנגלים, שולחנות פיקניק, שירותים, מקלחות עם מים חמים, תאורה במתחם, נקודות טעינה, מטבח שדה, מקררים להשכרה, כסאות נוח להשכרה ושלל הפתעות נוספות. צוות המקום ישמח לעמוד לשירותכם מבחינת סיוע במהלך הקמפינג והצעות נהדרות לטיולים ו/או אטרקציות באזור הצפון.

טלפון – 057-2249259, 057-2249273
קמפינג צפון נופש אתר משפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד