י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מי הוציא כסף מהחשבון של שטארק אחרי הרצח?

התפתחות דרמטית בחקירת רצח הנגיד הרב מנחם שטארק הי"ד: המשטרה גילתה כי אלמוני משך מחשבון הבנק של שטארק סכומי כסף נכבדים - גם לאחר רציחתו • המשיכה התגלתה בעקבות תביעה של הבנק להכריז על פשיטת רגל של החברה שבבעלותו • שותפו ישראל פרלמוטר אינו חשוד במשיכת הכספים

מי הוציא כסף מהחשבון של שטארק אחרי הרצח?

התפתחות דרמטית בחקירת רציחתו וחטיפתו של ר' מנחם שטארק הי"ד: בניירות שהוגשו לבית המשפט הפדראלי התגלה, כי גורם אלמוני משך כסף מחשבונו של הנרצח לאחר מותו, כך מדווח עיתון ה Newsday.

על פי הדיווח, במהלך החודש האחרון נמשכו מחשבון החברה שבבעלותו של שטארק סכומי כסף שמגיעים לכ-1.2 מליון דולר, חלק מהכסף נמשך בצ'קים אחרי הירצחו של שטארק.

מדובר בחשבון הבנק של חברת Capital One N.A - חשבון בבעלותו של ר' מנחם שטארק ז"ל, שאליו נכנסו תשלומי שכר הדירות מהבניינים שהחזיק בויליאמסבורג. בבדיקה שנערכה בבנק התברר כי הכסף הוצא בתאריכים שבין השישי לנובמבר 2013 ועד התשיעי לינואר 2014, כזכור, שטארק נחטף ונרצח ארבעה ימים קודם לכן.

התביעה לבית המשפט הוגשה על ידי הבנק האמריקני גרמני למשכנתאות, שביקש להכריז על החברה של שטארק "פושטת רגל". בנק German American Capital Corporation טוען כי מבדיקה שערך עורך דינו יוצא כי בחשבון הבנק הספציפי היה סכום של 1.8 מליון דולר, ובתשיעי לחודש נמצאו בו רק $190,347.

שופטת בית המשפט הפדראלי בברוקלין אליזבת סטרונג [Elizabeth S. Strong] זימנה היום לבית המשפט הפדרלי בברוקלין מספר עדים, בהם שותפו של שטארק – ישראל פרלמוטר, לו נאמר בבירור שהוא אינו חשוד במשיכת הכספים. המשטרה ובני המשפחה עוקבים מקרוב אחר ממצאי החקירה בשאלת זהותו של הגורם שמשך מהבנק את הכסף, בהנחה שקיים סיכוי גבוה שהמידע יוביל לרוצח או למזמין הרצח.
שטארק רצח כסף חשבון בנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד