י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בועז אלברט לביה"מ: לא אקיים צו הרחקה מביתי

הערב יפוג תוקף צו הרחקה שהוצא נגדו והוא ישוחרר לביתו • ביה"מ הציע לו להיענות לצו ההרחקה ולהשתחרר מוקדם יותר - אך הוא סירב

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

בית משפט השלום בכפר סבא הורה לשחרר את בועז אלברט תושב יצהר השוהה במעצר בארבעה חודשים האחרונים בשל הפרת צו ההרחקה מביתו שהוציא אלוף הפיקוד ניצן אלון.

כזכור, בועז אלברט תושב יצהר סירב להישמע לצו ההרחקה מביתו שהוציא אלוף הפיקוד ניצן אלון. בשל כך נעצר בביתו לפני ארבעה חודשים תוך שימוש באלימות קשה של השוטרים והפעלת אקדח טייזר. בעקבות פרסום המקרה והפצת הסרטון שהוכיח את העובדה שבועז לא התנגד למעצר הורה בזמנו המפכ"ל להפסיק את השימוש באקדח.

במהלך ארבעת החודשים הייתה באפשרותו של בועז אלברט לסיים את מעצרו זאת במידה ויחליט להיכנע לצו האלוף ולהתרחק מביתו, ממקור פרנסתו ומיו"ש. אך, בועז בחר שלא להיכנע באומרו ש"צו התורה גובר על צו האלוף". במהלך ישיבתו במעצר זכה בועז לתמיכה רחבה בקרב חבריו, ח"כים, רבנים ואישי ציבור רבים שביקרו אותו בבית המעצר.

הערב (ה) בשעה 23:59 יסתיים תוקף צו האלוף ובשל כך הוגשה הבקשה לשחררו ממעצר. ואכן, בית המשפט השלום בכפר סבא הורה על שחרורו לביתו הערב. במהלך הדיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט הוצע לבועז אלברט להשתחרר מיידית ולחתום על קיום הצו של אלוף הפיקוד למספר שעות עד לחצות הלילה. אך, אלברט סירב להתחייב לכך.

יצוין, כי חבריו של בועז אלברט צפויים לערוך לו "מסיבת שחרור" ביום א' הקרוב ביישוב יצהר.

את בועז אלברט ייצג עו"ד עדי קידר מטעם עמותת "חננו". בעמותה מציינים כי "מדינת ישראל והאלוף ניצן אלון בחרו לרדוף את בועז אלברט בצו הרחקה מביתו וממקור פרנסתו ללא שום סיבה וללא עריכת צדק ומשפט, אישיותו החזקה של בועז ושמירתו על עקרונותיו באהבת ארץ ישראל ותורת ישראל נתנו לבועז את הכוחות שלא להיכנע לצו המיותר והלא מוסרי שביקש להרחיקו מביתו ומילדיו".
אלברט בועז צו הרחקה יו''ש אלוף משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד