י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"מתנהל מסע רדיפה שיטתי נגד רבני ישראל"

חסידיו של הרב יאשיהו פינטו, מגיבים ל'בחדרי חרדים': "זה למעלה משנה ומחצה שמתנהל מסע השמצות ורדיפה שיטתי נגד הרב" • לדבריהם המסע מכוון נגד כל העולם הרבני: "עשרות רבנים ודיינים נוספים מצויים בחקירות ללא פשר, כולל אחיו של הראשל"צ הגר"א יוסף" • "והיכן חברי הכנסת החרדים שיגנו על הרבנים?", הם מתלוננים

הרב פינטו. צילום: ארכיון
הרב פינטו. צילום: ארכיון

"יש כאן בישראל רדיפה שיטתית של רבנים", כך טוענים תלמידיו של הרב יאשיהו פינטו, ראש מוסדות 'שובה ישראל', בבוקר שאחרי הסרת צו איסור הפרסום מהפרשה הקשורה לשמו.

"הרב עובר ועבר רדיפה נוראה", אומר יוסף, ממנהלי בית התמחוי 'שובה ישראל' באשקלון, בשיחה מיוחדת ל'בחדרי חרדים', "במשך שנה וחצי הרב נרדף במסגרת מסע השמצות והוא הותקף באופן שיטתי ואיש לא יצא להגנתו".

"הרב עסוק בהקמת בתי תמחוי בכל רחבי העולם, מוסיף ואומר תלמידו, "רק בימים האחרונים הרחיבו את בתי התמחוי בקהילות היהודיות של מיאמי ופראג".

גם אמירם אזולאי, מנהל בית התמחוי 'שובה ישראל' באשדוד, בטוח בצדקתו של הרב: "לא יארכו הימים שהכל יתפוצץ, והרב יצא זכאי" הוא אומר, "אנחנו, בתור אנשי המערכת של הרב, לא מעורים בפרטי הפרשיה, מעשי חסד רבים שהרב עושה, אף אחד מלבדו אינו מודע להם, הרב מצטנע, עושה את הדברים בשקט, הרב הוא איש של מעשים ולא איש של איצטלא".

לדבריו מי שנפגע, הם חסידי הרב "הם פגועים מאוד מה'עליהום' נגד הרב, איך מסוגלים לעשות לו את זה? הם כאובים מאוד ומתרפקים עלינו אנשי המערכת. אנשים מאוד רוצים את הרב, הוא דמות רוחנית גדולה מאוד, אנשים מתייעצים איתו, מבקשים את ברכתו, ורואים ישועות".

"אנחנו עושים הכל כדי להמשיך את שגרת המעשים הטובים שהוריש לנו לעוד הרבה שנים, ואני אישית מחלק כ-3000 מנות מידי יום לאנשים קשי יום ומשפחות במצוקה, וכך גם בשאר הסניפים של 'שובה ישראל'".

"הרב עצמו אמר לנו לא לדאוג, וכאדם שנמצא עם הרב המון שנים, אני סמוך ובטוח בצדקת דרכו. הרב חזק וחכם מאוד, ואפשר לשמוע את זה גם בשיעורים הרבים שהוא מוסר. הרב לא היה אומר ועושה דברים שיחזרו אליו כבומרנג" קובע אמירם, "בתקשורת יצרו הדים של פרשייה ענקית, ובעזרת השם אנו מאמינים שהכל יסתיים לטובתו".

לגבי פרטי החשדות אמירם אומר שהוא ניזון אך ורק מהתקשורת, "אני לא מאמין שיש מישהו במערכת שיודע בוודאות מה קורה בתיק. אך מההיכרות עם הרב, להערכתי לא יהיה כתב אישום כנגדו".

עוד אחד ממקורביו ממשיך ומאשים כי לא מדובר רק ברדיפת הרב, אלא במסע רדיפה נגד העולם הרבני כולו: "שבעה אבות בתי דין נמצאים תחת חקירה" הוא אומר, רבנים רבים בהם הרב אליהו בקשי דורון, הרב יורם אברג'יל מנתיבות, הרב שלמה שלוש מחיפה, ורבנים נוספים נחקרו גם הם כל אחד בפרשייה אחרת".

"בנתיים", מתלונן תלמידו אבנר, "חברי הכנסת החרדים לא נשכבו על הגדר בשביל להגן על הרבנים, והרבנים ממשיכים לסבול. איפה חברי הכנסת? הרבנים מוזמנים לחקירות משטרה, שלא תמיד מכבדות את מעמדם ואיש לא מוחה" ומוסיף: "גם אחיו של הרב הראשי הרב אברהם יוסף נחקר כבר 8 פעמים, במסגרת חקירה שעד כה לא יצא ממנה כלום".

התלמידים מסכמים: "אנו ממתינים ומצפים לשובו של הרב לארץ, לחזקו ולעודדו, ובטוחים כי בסופו של דבר לא יוגש כתב אישום כנגד הרב".

הפרשה החמורה: הרב פינטו, החוקר וה-FBI
הרב פינטו: "נכפתה עלינו תקופה עכורה"
הרב והקצין • מה חשף הרב פינטו בפני היועה"מ לממשלה
המפכ"ל דנינו הגיש תלונה במחלקה לחקירת שוטרים
האם שר לשעבר מעורב בפרשת הרב פינטו?
פרשת הרב פינטו: ב-FBI ידעו שלא מדובר בשוחד
למרות הסערה: הוארכה כהונת מפכ"ל המשטרה
דיווח: מבוכה משטרתית בחקירת הרב פינטו
דיווח בערוץ 10: המלצה לכתב אישום נגד הרב פינטו
ניו יורק: ה'סחטן' של הרב יאשיהו פינטו הודה בהונאה ויגורש
היועץ המשפטי מעכב קידום הקצין שהעיד נגד פינטו
דיווח: יוגש כתב אישום נגד הרב יאשיהו פינטו
פרשת הרב יאשיהו פינטו: המשטרה תחקור בארה"ב
מסתמן: הזוג פינטו יעמוד לדין באשמת שוחד
הרב יאשיהו פינטו ורעייתו, החשודים במתן שוחד, קיבלו אישור לצאת לחו"ל
פינטו מאיים: הפסיקו לסקר פרשת השוחד בה אני חשוד
מיליוני ש"ח מכספי צדקה - הועברו לכיס של דבורה פינטו
הרב פינטו חשוד במתן שוחד והלבנת הון • 15 יום מעצר בית
ארה"ב: עוזרו לשעבר של הרב פינטו - נעצר
פרשת ההונאה בחצר פינטו - מגיעה לבית המשפט
ה-FBI שוקל לחקור תרומות שהעבירו תומכי הרב פינטו
"זה היה אכזרי" • הרב יאשיהו פינטו מתראיין לראשונה
ה'טיימס' חושף: סוחטי הרב פינטו - משב"ק ויחצ"ן
מיליוני דולרים, רבבות נתמכים ומאות גבירים • האדמו"ר רבי יאשיהו • הצצה
חסידים חקירה עמותה הרב פינטו שובה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד