י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

האדמו"רים יילחמו בקווי הנייעס

הנה האויב החדש של האדמו"רים: קווי הנייעס • במהלך טיש ט"ו בשבט, גילה האדמו"ר מויז'ניץ מה הוחלט במועצת גדולי התורה: "נצא במחאה חריפה נגד כל סוגי הקווים למיניהם. עד היום נזהרנו מהתקשורת בחוץ, כעת צריך להיזהר מהתקשורת אצלנו" • הודיע כי בקרוב ייצא כרוז בעניין, בחתימת כל חברי ה'מועצת'

האדמו"ר מויז'ניץ בטיש ט"ו בשבט. צילום: ארכיון
האדמו"ר מויז'ניץ בטיש ט"ו בשבט. צילום: ארכיון

במהלך טיש לרגל ט"ו בשבט שערך האדמו"ר מויזנ'יץ בבית המדרש הגדול בקריה בבני-ברק הסביר האדמו"ר בארוכה על מה נתכנסה מועצת גדולי התורה ביום שלישי השבוע בירושלים.

האדמו"ר אמר באמירת התורה "ישבנו השבוע מועצת גדולי התורה וייחדנו הרבה מאוד זמן לדבר שגובר בציבור מאוד לאחרונה שזהו קווי הנייעס למינהם שהורסים כל חלקה טובה ומושכים אליהם ילדים ובחורים זקנים וטף.

"לכן הוחלט על ידי כולם פה אחד לצאת במחאה חריפה ביותר נגד כל סוגי הקווים למינהם, עד היום ידענו להזיהר מהלכלוך של התקשורת בחוץ היום אנחנו צריכים להיזהר מהתקשורת אצלנו פנימה".

"אני כבר מודיע עכשיו כי בתקופה הקרובה ייצא כרוז מיוחד עם חתימותיהם של כל מועצת גדולי התורה ובנוסף תהיה מערכה אדירה עד להיעלמותם ומיגורם של קווים אלו מתוככי הציבור החרדי".

כיום קיימים מספר קווי נייעס המובילים : קו החשיפות של הקול החרדי, קו הסקופים של 'מוקד הציבור', וכן קול הציבור, הנייעס החרדי, והקו החרדי שנפתחו לאחרונה.
ויזניץ קווים מועצת נייעס חתימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד