כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לייבל'ה מגיש: פרשת אילת, צ'ולנט אנגלי ומשרד חדש

לייבל'ה, הרכלן יודע כול, בסדרת חשיפות שבועית מפתיעה, פינת מזל"טים ותמונות • ולדר, קרויזר והבריסקאים

לייבל'ה מגיש: פרשת אילת, צ'ולנט אנגלי ומשרד חדש



הרב עמאר, משפחת יוסף וכנס רבנים באילת

• לייבל'ה, נרגש כולו מכנס הרבנים של 'מכון אריאל', המתקיים פעמיים בשנה במלון אמבסדור באילת, שמח לשמוע כי בכנס, שיהיה בין התאריכים ו' עד י' אדר א', ישתתפו זה לצד זה הראשון לציון לשעבר הגר"ש עמאר וחובש מצנפת הרבנות בהווה הגר"י יוסף.

אממה, היום בשעות הצהריים נודע ללייבל'ה כי הגר"ש עמאר ביטל את השתתפותו, ומעשה שהיה כך היה: הגר"י יוסף הודיע למארגן הכינוס, רבה של שכונת בית הכרם בירושלים הרב דוד שפירא, כי "זה או אני או הגר"ש עמאר". הרב שפירא לא התרגש, ואז הגיע טלפון נוסף.

לייבל'ה מעדיף לשמור בסוד את זהות המטלפן, הוא מוכן רק לרמוז כי מדובר בקרוב משפחה מדרגה ראשונה של הגר"י, שגם קיבל לאחרונה משרה נכבדה מאוד. "יש לך בן שרוצה לקבל 'כושר' עכשיו. לא חבל?" נשאל הרב שפירא. זה הספיק, את ההמשך נחסוך ממכם, רק נספר כי הגר"ש עמאר וויתר בסוף על החופשה באילת לטובת השלום והבן יקיר.

כהן בחגיגה כפולה, קרויזר מסמן וי ודייטש נמלט לבלגיה

• צביקה כהן, ה'ראיס' של החינוך בירושלים, ומי שהואשם בסיור משותף עם עמיתו חיים אפשטיין בבתי ספר בבירה, חגג השבוע את שמחת הברית לנכדו ...במעונו של הגראי"ל שטיינמן בבני-ברק.

הגראי"ל כובד בסנדקאות, וסעודת המצווה התקיימה בהמשך באולם סמוך,

אך בכך לא תמו עלילותיו של המהגר הטרי, שהגיע לירושלים היישר מאלעד: ללייבל'ה נודע כי כהן חגג השבוע 'חנוכת הבית' בבירה, יחד עם קבוצה ממקורביו. אם תהיתם - הפעם אפשטיין לא נצפה במקום.





• לאחר שצמד היועצים האסטרטגים אברהם קרויזר ויעקב איזק הכפילו את משכורתם בספרא, הם התבשרו היום על לכתו של מנכ"ל העירייה יוסי היימן. לייבל'ה, ששמע לא אחת חילופי צעקות בין קרויזר למנכ"ל, מבין כי קרויזר יכול לסמן עוד וי, למורת רוחו של גפני.

• גם הצמוד של קרויזר, היחצ"ן שרגא ניימן, לא טומן ידו ביח"צ, אסטרטגיה ועזרה לזולת, והוא מונה לפני מספר חודשים ספורים כסמנכ"ל חברת סטארט-אפ ידועה, העוסקת באיתור ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות ייעודיות למגזר החרדי. לייבל'ה עקב וגילה כי כבר בקרוב ייחשף המגזר למיזם הראשון, עליו שוקד ניימן במרץ רב בימים אלה.

• ועוד בכיכר ספרא: ממלא המקום החסידי של ברקת, יוסי דייטש, לא נח לרגע מאז הבחירות: פעם אחת הוא כבר היה בדרכו לחופשה בשוויץ, אך זו בוטלה ברגע האחרון. כעת מצא דייטש את ההזדמנות, ארז יחד עם אשתו ונסע לבלגיה - לעיר מגורי חמיו וחמותו. התירוץ: שמחה משפחתית.

כך, בזמן שקלרמן וראוכברגר עסוקים במאבקי קרדיטים על הנחות בארנונה, דייטש נושם את אווירה הצח של בלגיה.

'פירמה' מכיר בהשפעה של 'בחדרי' ו'כיכר'

• יוסי אליטוב עורך 'משפחה', מאיר גל מו"ל 'בחדרי חרדים', מוטי לביא מרדיו 'קול ברמה' ו'כיכר השבת', ואבי מימרן מ'קול ברמה', נבחרו לחרדים המשפיעים ביותר בתקשורת הישראלית. כך קבעו במגזין היוקרתי 'פירמה' של 'גלובס', שמיקם אותם במקום ה-61 ברשימת מאה המשפיעים של השנה בתקשורת הישראלית.

• ושר השיכון לשעבר, אריאל אטיאס, שרווה השבוע נחת מאישורי הבניה באחיסמך, נצפה בליל שישי האחרון מטייל להנאתו עם רעייתו בשדרות ממילא בבירה. בדיוק בשביל הזדמנות כזו מחזיק לייבל'ה סמארטפון.





• מבקרי משרדי השבועון 'בקהילה' ברחוב חשמונאים בבני-ברק, הופתעו לגלות השבוע מתיחת פנים ושיפוץ כללי שעבר המשרד. לייבל'ה גילה כי מי שאחראי לשיפוץ החדש הוא מפיק העיתון הבלתי נלאה - ברוך מונטג. וכמובן, הסמארטפון תקתק שוב.



"קול ברמה נשמע, רחל מבכה על בניה"

• עובדי תחנת הרדיו 'קול חי' הופתעו השבוע לגלות כי בתכנית 'השירים שאהבנו' בהפקתו של דוד קליגר, מגיש את התכנית שי קאהן - קודמו לשעבר ברדיו. לייבל'ה קיבל באופן אישי [ב-26 קבוצת ווטסאפ שונות] תמונה של קאהן עם מנהל התכניות חיים פלאם והשדרן יוסי אייזנטל.





• ועוד ב'קול חי': הסופר והמחנך חיים ולדר שהחל להגיש את תכניתו 'עצות מהחיים' ביום שני השבוע, לאחר שפרש מ'קול ברמה', זכה לכך שבתחנה הקודמת השמיעו גם תכנית מוקלטת שלו מהעבר.

כך הושמע קולו של ולדר בשני תדרים בו זמנית. באופן סימבולי למדי, פתח ולדר את התכנית ב'קול חי' עם השיר 'קול ברמה נשמע, רחל מבכה על בניה'.



הצ'ולנט האנגלי, והצ'ולנט של משפחת בריסק

• המקום: שכונת גולדרס גרין בלונדון. הסיטואציה: שני עיתונאים שיצאו מהארץ לחופשה קצרה, נפגשים לצ'ולנט. המארח: העיתונאי המוכשר שלומי קוק, שאירח כדרכו בצורה יוצאת דופן במסעדת רייך. התוצאות: לייבל'ה בירר ומצא כי הצ'ולנט האנגלי לא נופל בערכו ממקבילו הישראלי.

• חתן אחד - 2 תזמורות: אריק דביר קפץ לבקר חתן שהזמין את האחים רולי ויואלי דיקמן. צלם הבית של לייבל'ה כמובן הנציח את המאורע.





• ליל שישי שעבר, שלושת האחים: מרדכי בריסק, אברהם איסר בריסק ואהרון צבי בריסק - סועדים את ליבם במסעדת יואלי'ס בגבעת שמואל. באופן חריג נכשל לייבל'ה בניסיון להצמיד את אזנו לשולחנם ולדלות 'נייעס' עסיסי.

• לניחום אבלים בחוות השקמים אצל גלעד ועמרי שרון, נצפו העסקן החבד"י זלמן וולף ו'רב הספורט' הרב יעקב גלויברמן. לשניים היכרות רבת שנים עם משפחת שרון, וכמובן, יש גם תמונה.



פינת המזלטי"ם:

• שלמה זליג אורלנסקי, מנכ"ל העיתון 'יתד נאמן', היה עסוק השבוע במסמך שנוי במחלוקת על מחירי הפרסום של יתד נאמן בימי שלישי. את העיסוק החשוב קטעה לקראת סוף השבוע שמחת הולדת בתו בשעה טובה ומוצלחת.

• במקביל, נתי גרוסמן עורך 'הפלס', חגג השבוע את שמחת נישואי בנו באולמי 'שירת ירושלים'.

• גם בעיתון 'המודיע' חוגגים: חיים גשטטנר עורך העיתון התבשר על הולדת נכדו השבוע.

• ומה ב'יום ליום'? אבי רוזן, סגן עורך העיתון הספרדי, הזמין את חבריו לעבודה וכמה מחברי הכנסת של ש"ס לשמחת הברית לבנו שנערכה באולמי הדודאים בבני-ברק.

• יוחנן ויצמן, חבר המועצה בירושלים מטעם גור, בירמ"צ הערב את בנו באולם 'עטרת חן' שעל ידי סמינר גור בירושלים.

• אימת הפקחים והאחראי על מחלקת התברואה בבני ברק נתי נחום, חגג השבוע את שמחת אירוסי בתו בשעה טובה ומוצלחת.

• שמחה מהולה בעצב: לפני כמעט ארבעה חודשים נפטרה אשת החסד הרבנית לאה צו'לק ע"ה. אמש התארס בנה הבחור החשוב חיים מאיר צו'לק, מבחירי ישיבת מיר בברכפלד.

• עוה"ד אלקנה בישיץ התרחב, והלילה - ליל שישי, חגג את פתיחת משרדיו החדשים בקומה ה-33 במגדלי ב.ס.ר. 3, ברחוב כנרת בבני ברק. אישי ציבור ואחמי"ם הגיעו לחגוג וגם לטעום מהכיבוד העשיר.

• ולסיום, חדשות מבית: אתר 'בחדרי חרדים' משתדרג, והחל מיום ראשון הקרוב ייפתחו משרדיו החדשים של האתר באזור התעשייה של בני ברק, שם יעבדו במסגרת משותפת צוות מנהלי, עורכי וכתבי האתר. לייבל'ה מבטח לבקר.
רב ראשי ברכפלד צביקה כהן לייבלה בישיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד