י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"ונשמרתם" - האתר שישמור עליכם ועל ילדיכם

מתקשים להתמודד עם הבעיות והסכנות הקיימות ברשת האינטרנט? • הפתרון המיוחד של אתר 'ונשמרתם' • אינפורמטיבי

"ונשמרתם" - האתר שישמור עליכם ועל ילדיכם

ההתמודדות עם הבעיות הקיימות בשימוש באינטרנט הפכה מזמן לנחלת הכלל, וככל שהזמינות של המכשירים השונים גוברת - כך מחמירה התופעה של חשיפה לתכנים לא נאותים ואף מסוכנים. הבעיה ידועה ומוכרת, אך למרות זאת יש רק מעט דרכי התמודדות איתה, ועוד פחות כאלו שהרימו את הכפפה בנסיון אמיתי לעשות משהו בנידון.

אכן, ישנם אלו שהחרימו לחלוטין את השימוש באינטרנט, אך הדבר הופך קשה יותר ויותר, כאשר העולם כולו הולך והופך מחובר יותר ויותר לאתרי השונים, החל מבנקים וכלה במזג האויר. מן הצד השני ישנם אלו שאינם מבינים את הצורך בזהירות מירבית, בדרך כלל מדובר באנשים שמעולם לא נחשפו לחומרת האינטרנט, אך מדובר באחוז שולי מכלל החברה הדתית-חדרית.

בין אלו לאלו נמצאים רוב האנשים, שמחד לא יכולים/רוצים/מוכנים לוותר על השימוש במחשבים/סמארטפונים וכיו"ב, ומאידך מבקשים לנהוג באחריות ולא להיות חשופים לסכנות רוחניות וגשמיות כאחד.

בדיוק עבורם הוקם האתר "ונשמרתם" הפועל מזה תקופה בהצלחה רבה בשפה האנגלית, ובימים האחרונים הושק גם בעברית. המדובר בפורטל חדשני, מקצועי ומרשים, הנותן מענה לכל הנושא של סינון, ניטור וניתוק מחשבים וסמארטפונים. כך ניתן למצוא את כל הפרטים על ספקי האינטרנט הכשרים השונים (אתרוג, נתיב ורימון), לצד מדריכים מפורטים לחסימת מחשבים או אפילו הסרת אפשרות לגלישה חופשית במכשירים השונים.

בפורטל החדש הושקעו מאמצים וכספים רבים, כדי שיהיה לתועלת לכל מי שמחפש עזרה וסיוע בנושא החשוב. מנהלי האתר לא פסחו על אף פרט כשהם הכינו מדריכים מפורטים המסבירים שלב אחר שלב כיצד לחסום או להתקין תוכנת סינון על כל אחד מהמכשירים השונים. בין אם מדובר במחשב או באייפוד, באנדרואיד או באייפד, המדריכים יסבירו ויציגו את השלבים המדוייקים אותם יש לנקוט כדי שתוכלו להחזיק מכשיר שהוא לתועלת - אך לא מסוכן.

האתר כולו והשירותים הניתנים בו הם חינמיים והוא הוקם שלא למטרות רווח, כשהארגון מתקיים מתרומות בלבד. אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהתחיל בגלישה בטוחה, לכם ולילדיכם.

קישורים:
לכניסה לאתר - לחץ כאן
אינטרנט אתר אנגלית עברית ונשמרתם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד