כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

דף חדש באלעד • אורי אריאל בא לבקר

עידן חדש בין הציבור החרדי לשר השיכון מה'בית היהודי'? • אורי אריאל הגיע לבקר באלעד והתקבל בידידות

אורי אריאל באלעד
אורי אריאל באלעד

שר השיכון, אורי אריאל, סייר בעיר אלעד בהזמנתו של ראש העיר הרב ישראל פרוש. במהלך הסיור נטעו השר וראש העיר שתילי עצים בסמוך למקום המיועד לבניית מרכז אירועים וספריה רחבת ידיים עבור תושבי העיר.

הביקור התקיים לאחר סדרת פגישות אינטנסיבית של צוות לשכת ראש העיר והצוות המקצועי בעירייה מול משרדי הממשלה השונים, וביניהם גם משרד השיכון כמובן. בפגישות הועלו כל הנושאים שעוררו את הצורך בסיור המקצועי בו ראה השר את הדברים באופן חזותי.

השר שמע סקירה על מרכז האירועים הגדול שאמור לקום בשטח הממוקם במרכז העיר, ברחוב רבי חייא, במרכז מתחם החינוך הגדול בעיר, שיכלול אולם כינוסים בן 800 מקומות, ספריה רחבת ידיים, ומרכז חוגים לילדי העיר.

ראש העיר והצוות העירוני המקצועי, סקרו בפני השר את הצרכים הנדרשים להקמת המבנה רחב הידיים. השר שמע בהתעניינות ובישר לראש העיר על תוספת תקציבית למבנה והפיתוח ואף הצהיר כי "בט"ו בשבט של השנה הבאה נבוא בעז"ה לחנוך את המבנה".

לאחר מכן נערכה בלשכת ראש העיר פגישת עבודה בה דנו המשתתפים בשורת נושאים בהם נדרשת עזרת משרד השיכון. השר אריאל גילה בקיאות בסוגיות שעלו ואף הנחה את צוות לשכתו לזרז הליכים כדי לפתור את הבעיות שהועלו.

בין הנושאים שנידונו, הסדרת הטיפול בשפ"פים העירוניים, התוכנית להקמת הפארק הארכיאולוגי שיוצא בימים אלו לבניה, יציאה למכרזים לבנייני מגורים וכן פתיחת התקציב שנותר במשק הכספי הסגור לעיריית אלעד. כמו כן נידונה התוכנית לסלילת כביש הכניסה הנוסף לעיר, כאשר במסגרת הביקור סיירו השר וראש העיר גם בתוואי הכביש, הסלול ברובו, למעט כמה מאות מטרים בסופו.
בסיכום הפגישה הארוכה אמר השר אריאל כי "אלעד היא עיר נפלאה עם הרבה אתגרים, אנחנו במשרד השיכון חשים מחויבות לסייע לקדם את העיר, גם בבניה חדשה אך בלי להזניח את מה שקיים. קבענו לוחות זמנים לנושאים השונים, ואנחנו נעמוד בהם", הבטיח.

ראש העיר הרב ישראל פרוש הודה לשר על הביקור ואמר כי "מצאנו אוזן קשבת אצל השר. זהו יום בשורה לעיר אלעד, שפתחה עכשיו דף חדש גם במשרד השיכון ובתקווה לעתיד טוב יותר בשאר משרדי הממשלה. אנחנו מודים לשר על התוספת התקציבית שהשיג עבור התחלת הבניה של מרכז האירועים העירוני".
אלעד אורי אריאל ישראל פרוש בנייה נטיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד