י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

צפו: סיקריקים מבזים את האדמו"ר מדושינסקיא

סערת בית שמש מגיעה עד לונדון: סיקריקים עוררו מהומה בעת שהאדמו"ר מדושינסקיא ביקר בבית המדרש של סאטמר בעיר

האדמו"ר מדושינסקיא. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
האדמו"ר מדושינסקיא. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

האדמו"ר מדושינסקיא השוהה בימים אלו בלונדון לביקור אצל חסידיו הגיע הבוקר (א') לשמש כסנדק בברית לבן אחד מחסדיו. השמחה שנערכה בבית המדרש סאטמר (מהרי"י) בשכונת סטמפורד היל לוותה בתקרית לא נעימה.

שני 'אברכים' השייכים לסיקריקים אחד מהם בשם בנו של שלום ברוך רוסט, לשעבר תושב ירושלים, שברח מהארץ, צעקו על האדמו"ר בעקבות החפירות במתחם גולבנציץ בבית שמש. שני האברכים נזרקו מבית המדרש על ידי הגבאים ואחד מראשי הקהל של סאטמר שתפס אותם במו ידיו.

קודם לבואו של האדמו"ר צעק אחד מהם, ויינטרוב, השייך ל'נטורי קרתא', צעקות על האדמו"ר והגבאים הוציאו אותו מבית המדרש.

באמצע הברית הגיע רוסט והחל לצעוק אך מיד הוציאו אותו בכח. לאחר כמה דקות חזר מדלת צדדית וגבאי בית המדרש הבהירו לו בצורה חד משמעית שאסור לו להיכנס לבית המדרש בשום פנים ואופן.

אחד מהנוכחים במקום אמר ל'בחדרי חרדים' "מדובר בתקרית לא נעימה לחסידי סאטמר שבבית המדרש שלהם צעקו על האדמו"ר מדושינסקיא. גם הם לא רוצים שיקרה כזה מקרה כי אחרי כל מדובר בשני סיקריקים שאין להם קשר לסאטמר".

לאחר המקרה הודעה עברה לכל חסידי דושינסקיא ובה נאמר "בשם כ"ק רבינו שליט"א אין להתערב ולהתווכח ולא לענות בשום פנים ואופן, רבינו שליט"א הוסיף אם הוא ישמע שאחד מהתלמידים עשה משהו הוא חוזר מיד לירושלים, בתקווה להבנה, שלום נויפלד".


סאטמר ברית נטורי קרתא סיקריקים דושינסקיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד