כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הוגשו כתבי אישום בפרשת ניסיון הרצח בבני ברק

הפרקליטות הגישה כתבי אישום נגד שלמה דהאן ויואל בן ניסן, באשמת ניסיון לרצח יהודה קטלן • כיצד התרחשו האירועים?

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (ב) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד שני נאשמים, שלמה דהאן בן 25 ויואל בן ניסן בן 19, תושבי בני ברק, בגין עבירות של ניסיון לרצח, קשירת קשר לפשע (רצח), החזקת נשק, נשיאה והובלת נשק, איומים ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין זהר דולב, הנאשמים קשרו קשר לרצוח את יהודה קטלן, ולצורך כך הצטיידו באקדח. בתאריך כ' שבט, סמוך לשעה 22:30, המתינו לקטלן ברכבם עד שיצא ממסעדת פיקוס ברחוב האצ"ל פינת בן אליעזר ברמת גן. קטלן יצא מהמסעדה, נכנס לרכב אחר בו נהג חברו ונסע לכיוון רחוב השומר בבני ברק. לאורך מסלול הנסיעה החליפו ביניהם דהאן וקטלן קללות וגידופים, והנאשם איים על הקרבן כשהוא מכוון את האקדח.

בשעה 22:40 או בסמוך לכך, עצרו הרכבים ברחוב השומר והנאשמים, הקורבן וחברו יצאו משני הרכבים. בעת שקטלן התקרב אל עבר הנאשמים, ניסה דהאן, בידיעתו ובהסכמתו של בן ניסן, לגרום למותו של קטלן, בכך שירה באקדח לפחות 3 יריות, אשר כוונו לעבר בית החזה של הקורבן, שעמד מרחק קצר מהמשיבים. לאחר מכן איים דהאן על חברו של קטלן, כשהוא מכוון לעברו את האקדח, והורה לו להסתלק מהמקום.

כתוצאה ממעשי הנאשמים, התמוטט קטלן, כשהוא סובל משני חורי ירי בלב וארבעה חורי ירי בריאות.

מיד לאחר המתואר לעיל, בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי ולהעלים ראיות, נכנסו הנאשמים לרכבם, נמלטו מהמקום, העלימו את האקדח ואת הרכב ומספר שעות לאחר מכן בשעה 5:20 או בסמוך לכך, בנמל התעופה בן גוריון, רכשו כרטיסי טיסה, במטרה להימלט מהארץ.

השניים רכשו כרטיסי טיסה לתאילנד, לשם תיכננו לברוח, אולם לאחר שהתברר להם כי הטיסה לשם תאוחרת מידי, רכשו כרטיסים לטיסה הראשונה שאמורה לצאת את הארץ, לספרד. אולם לפני עלייתם למטוס נעצרו השניים. מעצרם הוארך עד לתום ההליכים.

בחזקת הנאשמים נמצאו סמוני כסף, 8662 ש"ח, 3750 דולר, 1000 יורו ו-3460 באט (מטבע תאילנדי), וכן שעון יד של חברת breitling (ברייטליג), אשר חולטו במסגרת ההליך השיפוטי.

עוד בנושא:
הוארך מעצר החשודים בירי בבני ברק
הארכות מעצר: מתנקשי קטלן, שורף הגופה והיורים
בני ברק: עימות בין משפחות פשע, יריות ועצורים
"גם מחוץ לישיבה הקפיד על קלה כבחמורה"
נמנעה נתיחת גופת השרוף • הוארך מעצר החשוד
הגופה החרוכה בבני ברק: נעצר חשוד תושב העיר
עיר פשע? גופה חרוכה נמצאה בתעלה בבני ברק
חיסול בבני ברק: הוארך מעצר שני החשודים בירי
אש בבני ברק: צעיר חרדי נורה ונפצע קשה
כתב אישום רצח נאשמים דהאן בן ניסן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד