כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בורו פארק: הפקחים עצרו אברך - המפגינים שחררו אותו

פקחי ניו יורק עצרו אברך במהלך פעילות נגד 'קאר סרוויס', אך התקהלות ספונטנית מנעה מהם לקחת אותו

בורו פארק: הפקחים עצרו אברך - המפגינים שחררו אותו

מהומה התחוללה ביום ראשון בצהריים בשדרה ה-13 בשכונת בורו פארק, כאשר Taxi & Limousine (TLC) Police (פקחי טקסי לימוזין) הגיעו לשדרה המרכזית של השכונה ועצרו מכוניות שנראו להם כמכוניות "קאר סרוויס" - תחנות מוניות פיראטיות הפועלות בשכונות החרדיות ללא רישיון עסק.

מוניות ה"קאר סרוויס" הן מכוניות רגילות ללא סימן היכר של מונית. הפקחים התמקמו במרכז הרחוב ועצרו לבדיקה כל מכונית שהייתה מאוכלסת באנשים.

יצוין כי יום ראשון הוא יום חופש בארה"ב ומהווה יום קניות, יום בו המשפחה כולה יוצאת ונמצאת במכונית. לכן עצרו הפקחים כלי רכב רבים, במקום התקהל ציבור והחלה מהומה. הנהגים הנרגזים קראו לעבר הפקחים "נאצים גרמנים", "נתבע אתכם לדין", ועוד. המשטרה הגיעה למקום בניסיון לעשות סדר, ובעלי ה'קאר סרוויס' מיהרו להתרחק מהזירה ולסגור את משרדיהם.

באחד מהמקרים, התקהלו סביב אברך שנעצר על ידי השוטרים, עשרות תושבים חרדים, שהגנו עליו תוך שהם גוערים בשוטרים: "אתם מפרים את זכותנו החוקית", כשהם מתכוונים לנוהג היהודי החרדי לקחת טרמפים.

במקום, התארגנה ספונטנית הפגנה רועשת. התושבים מנעו מהשוטרים לעצור את האברך. כמו כן, הזעיקו המקומיים את שוטרי תחנה מספר 66 של בורו פארק (השוכנת מול משרדי העיתון 'משפחה' בארה"ב). דווקא שוטרי בורו פארק היו אלו שאילצו את הפקחים לשחרר את האברך ורכבו.

במסגרת הניסיונות הללו, ניסתה המשטרה גם לעצור מספר אברכים חסידים, שעסקו בהסעות מעין אלו, ואף נהגים תמימים שבסך הכל ביקשו לעשות חסד עם עמיתיהם ולתת להם 'טרמפ'.
בורו פארק קאר סרוויס משטרה פקחים ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד