י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

החרדים תופסים צד: גם יעקב אשר נגד המסתננים

אחרי אלי ישי, גם ח"כ יעקב אשר נגד המסתננים: "עמותות רפורמיות הממנות את המלחמה בחרדים, מממנות גם את קמפיין המסתננים"

צילום: בחדרי חרדים
צילום: בחדרי חרדים

ח"כ יעקב אשר נגד המסתננים: "יש בארץ כמה קמפיינים, הפועלים בשנים האחרונות, הממומנים ע"י עמותות שונות, ביניהם הקמפיין של המסתננים אותו אנו רואים לאחרונה, נושא שאני מכיר מקרוב כראש עיריית בני ברק לשעבר. שכונת פרדס כץ שבעיר שהייתה בעבר שכונת מצוקה, הלכה אחורה הרבה מאוד שנים בגלל התופעה הזאת. חיי התושבים שם הפכו לבלתי נסבלים".

הדברים נאמרו בועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, בראשותה של חברת הכנסת מירי רגב, שדנה אמש (ב) בנושא "מימון וארגון עמותות המסייעות למסתננים".

אשר הוסיף ואמר: "קמפיין זה, הממומן על ידי אותן עמותות הפועלות נגד הימין, נגד הדת והרבנות, ונגד הציבור החרדי, לא צריכים להיות תמימים גדולים בכדי להבין את ההקשר בין כל הדברים הללו, הרי בסופו של יום מטרת עמותות אלו היא להרוס את המדינה".

"שמענו בדיון ציטוט מזעזע של סמנכ"לית הקרן החדשה לישראל שהיא אחת העמותות התומכות בקמפיינים אלו, שאמרה: "היעלמותה של המדינה היהודית לא תהיה טרגדיה", ואני אומר לכם, שעמותות אלו שמנסות לקעקע את המסורת הישנה שלנו, לקעקע את זכותנו בארץ ישראל, ולערבב את אוכלוסייתה, מטרתם הסופית שהמדינה לא תהיה יהודית. כולנו חייבים להתעורר, לצערי לפעמים גם בבניין הזה יש צדדים דומים, שתומכים בכל מיני דברים שעושים נגד הדת, נגד הימין, או נגד אחרים.

"יש כאן משולש קדוש, שעובד יחד על אותה נקודה, וזו סכנה לחמורה למדינת ישראל.
התברר, כי אותן עמותות רפורמיות הממנות את המלחמה בדת ובחרדים, מממנות גם את קמפיין המסתננים, ואת המאבק במתנחלים ובימין. יש כאן משולש מסוכן המנסה לקעקע את הזהות היהודית של המדינה.״
מסתננים אשר כנסת חרדים מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד